افزایش قیمت خودرو پرفروش در بازار

جمعه،۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
افزایش قیمت خودرو پرفروش در بازار

گروه اقتصادی - درمعاملات انجام شده قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد با افزایش همراه بود.

برهمین اساس پژو جی ال ایکس و رنو ساندرو اتوماتیک با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۷۴ میلیون تومان به فروش رسید. سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ با افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۴۸ میلیون تومان و ۴۶ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۵ میلیون تومانی به نرخ ۱۶۳ میلیون تومان و سراتو با افزایش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۲۸۳ میلیون تومان معامله شد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده، ۹۷ میلیون تومان به فروش رسید که این عدد بیانگر افزایش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی است. قیمت مدل فول پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز به مرز ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس ۷۸ میلیون تومان و رانا ال ایکس ۸۰ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شد. در بازار خرید و فروش خودرو چانگان با قیمت ۱۷۸ میلیون تومان، استپ‌وی با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان و تیبا با قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین کوئیک اتوماتیک با قیمت ۹۵ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان به فروش رسيد که افزایش قیمت ۱ تا ۳ میلیون تومانی را تجربه کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 9012