کدام صبحانه‌ها به کاهش وزن کمک می‌کنند؟

جمعه،۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کدام صبحانه‌ها به کاهش وزن کمک می‌کنند؟

گروه تغذیه- نان گندم سبوسدار به همراه تخم مرغ آبپز، یک انتخاب سالم برای وعده صبحانه است. با مصرف این گزینه‌های غذایی، کربوهیدرات سالم، فیبر و پروتئین به بدنتان می‌رسانید. تخم مرغ پخته را با آووکادو نیز می‌توانید میل کنید.

به گزارش پیام ایران، به همراه آجیل‌های پوره شده و میوه‌های خانواده توت، جوی دوسر و یا دانه‌های چیا، ماست یونانی میل کنید. این نوع ماست سرشار از پروبیوتیک‌ها است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. میوه‌های توت‌مانند و آجیل‌ها نیز خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند و چربی‌های سالم به بدن می‌رسانند.

ماهی قزل‌آلا به همراه گریپ فروت نیز ایده خوبی برای وعده صبحانه است. این نوع ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و مصرف آن به همراه گریپ فروت، ویتامین C فیبر، پتاسیم و ویتامین A به بدن`می‌رساند.

کره بادام زمینی را به همراه نان گندم کامل بخورید. این نوع کره بر اساس گفته محققاندانشگاه هاروارد، در صورتی که به اندازه مصرف شود، بهترین خوراکی برای کاهش وزن و احساس سیری طولانی مدت است.

قهوه را فراموش نکنید. نوشیدن یک فنجان قهوه در هنگام صبح باعث افزایش متابولیسم و چربی‌سوزی می‌شود. قهوه را البته نباید با خامه و شکر مصرف کنید. خاصیت چربی‌سوزی چای سبز نیز ثابت شده است.

در آخر این که کیوی بخورید. مصرف کیوی در صبحانه منجر به کاهش اشتها و کاهش میل به مصرف غذاهای مضر می‌شود. مصرف کیوی در وعده صبحانه باعث کاهش سایز دور کمر و کاهش چاقی شکمی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 9206