انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است

چهارشنبه،۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است

گروه اجتماعی>محیط زیست -  فرماندار رودسر با اشاره به اینکه ظرف دو ماه آینده زباله و ریجکت های فضای کارخانه کمپوست این شهرستان ساماندهی خواهد شد، گفت: انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است.

به گزارش  پیام ایران ، حسین اسماعیل پور در کمیته پسماند شهرستان رودسر، با اشاره به اینکه به زودی زباله و ریجکت های فضای کارخانه کمپوست این شهرستان ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: انباشت زباله در رودسر از خط قرمز گذشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماند و زباله در شهرستان رودسر اوضاع مناسبی ندارد، تصریح کرد: با غیرفعال شدن کارخانه کپوست رودسر طی چند سال اخیر بیش از صدها تن زباله و ریجکت در فضای محوطه این کارخانه دپو شده است.

فرماندار رودسر ادامه داد: مشکل زباله در شهرستان نگرانی های را ایجاد کرده و دفع نامناسب زباله در منطقه از نظر زیست محیطی و بهداشتی درست نیست.

زباله+گیلان

اسماعیل پور با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده نسبت به ساماندهی زباله و ریجکت ها این فضای کارخانه کمپوست رودسر اقدام خواهد شد، تصریح کرد: سه میلیارد تومان اعتبار برای فعال کردن مجدد کارخانه کمپوست در نظر گرفته شده است. البته نیازمند برنامه ریزی و مشارکت این کارخانه هستیم.

وی غیرفعال شدن کارخانه کمپوست رودسر و انباشت زباله در این فضا طی چند سال اخیر را عامل ایجاد آلودگی دانست و خاطرنشان کرد: نیازمند تعیین تکلیف این وضعیت هستیم تا مشکلات جدی برای محیط زیست و شهروندان ایجاد نشود.

زباله+گیلان

1398050714574937617990384_0.jpg

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کد خبر: 9470