موافقت مشروط شهردار تهران با استعفای پورسیدآقایی

شنبه،۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
موافقت مشروط شهردار تهران با استعفای پورسیدآقایی

گروه اجتماعی>شهری - استعفای پورسیدآقایی از سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همزمان با معرفی معاونت جدید اعلام می‌شود.

برخی خبر‌ها حاکی از آن است که استعفای محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سوی حناچی مورد موافقت قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: پذیرفته شدن استعفای پورسیدآقایی از سمت معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران همزمان با معرفی معاونت جدید از سوی این مرکز اعلام می‌شود.

این درحالی است که خبر موافقت شهردار تهران با استعفای پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای دقایقی بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران(شهر نوشت) قرار گرفت و بعد از دقایقی حذف شد.

پیام خداحافظی پورسید اقایی با مدیرانش؛

با سلام خدمت همه عزیزان و مدیران گرامی

با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه‌هایی که مد نظر داشتم هفته قبل استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر حناچی نمودم و دلایل آنرا توضیح دادم و بحمدالله امروز مورد موافقت ایشان قرار گرفت و قرار است سرپرست را تعیین نمایند. به جهت رسم ادب قبل از انتشار رسمی موضوع خواستم شما در جریان قرار بگیرید. امیدوارم قصور و کوتاهی بنده را به بزرگواری خود ببخشید و از این پس بعنوان دوستانی نزدیک با هم ارتباط داشته باشیم. واقعا از تیم معاونت حمل و نقل راضی بودم و کار‌های بزرگی به دست شما انجام شد که نتایج خیر آن انشاءالله نصیب مردم خواهد شد.

پورسیدآقایی

انتهای پیام/ی

کد خبر: 9502