کریم انصاری فرد در تور اشتوتگارت

شنبه،۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
آغاز مذاکرات آلمانی‌ها با المپیاکوس در آتن

گروه ورزش - فوتبال ایران -کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس یونان  با 17 گل زده عنوان دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان و بهترین گلزن المپیاکوس را به خود اختصاص داد تا حالا مشتریان زیادی در تابستان داشته باشد.

 سایت SDNA یونان امروز در گزارشی از آغاز مذاکرات جدی نماینده های دو باشگاه اشتوتگارت و المپیاکوس در آتن خبر داده و مدعی شدند باشگاه آلمانی برای خرید دومین گلزن برتر یونان مصرانه در تلاش است اما اختلاف دو طرف بر سر ارزش این قرارداد مانع حصول توافق شده است. 

به نوشته این رسانه معتبر سران باشگاه یونانی خواستار دریافت مبلغی در حدود 8 میلیون یورو برای مهاجم ایرانی خود هستند در حالی که اشتوتگارتی ها تنها حاضر به پرداخت 6 میلیون یورو شده اند که اختلاف دو میلیون یورویی کار را سخت کرده است.
در همین حال چند باشگاه دیگر هم برای خرید کریم انصاری فرد پاپیش گذاشته اند از جمله آگزبورگ دیگر باشگاه آلمانی حاضر در بوندس لیگا و دو باشگاه هلندی اوترخت و هیرنفین که بعید به نظر می رسد توان مالی برای پرداخت مبلغ مد نظر باشگاه المپیاکوس را داشته باشند به همین خاطر سایت SDNA و سایر رسانه های یونان همچنان شانس اشتوتگارت برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی و دومین گلزن برتر یونان را بیشتر از سایر باشگاه ها می دانند.

01301561.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 976