حمله هوایی به دو خودرو در شمال بغداد/ ۵ نیروی الحشد الشعبی شهید شدند

شنبه،۱۴ دي ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

11139809_693.png

گروه بین الملل - ​منابع خبری از حمله هوایی به یک هدف متحرک در منطقه تاجی در شمال بغداد خبر دادند.

به گزارش  پیام ایران ، منابع خبری از حمله هوایی به یک هدف متحرک در منطقه تاجی در شمال بغداد خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز از حمله هوایی به یک کاروان شامل دو خودرو در این منطقه خبر داد. شبکه تلویزیونی الحدث نیز پیشتر از انفجار شدید در منطقه تاجی در شمال بغداد خبر داد.

شبکه المیادین گزارش داد: شنبل الزیدی، فرمانده گردان‌های امام علی الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا به شمال بغداد به شهادت رسید. با این حال، الحشد الشعبی با صدور بیانیه ای شهادت شنبل الزیدی را تکذیب کرد. 

همچنین اسکای نیوز اعلام کرد در این حمله هوایی دستکم 5 نفر به شهادت رسیده اند. در این حمله 3 نفر نیز زخمی شده اند. این شبکه تاکید کرد یکی از جان باختگان این حمله از مقامات رده بالای الحشد الشعبی است. 

الحشد الشعبی: گروه پزشکی ما هدف قرار گرفته است نه فرماندهان ما!

الحشد الشعبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد برخلاف اعلام رسانه های خبری، دو خودرویی که امروز در شمال بغداد هدف قرار گرفته شده است، خودروی فرماندهان این گروه نبوده بلکه گروه پزشکی این سازمان هدف حمله قرار گرفته است.

در حالی که منابع خبری اعلام کردند آمریکا در این حمله هوایی،‌ «شبل الزیدی» از فرماندهان ارشد الحشد الشعبی را هدف قرار داده اما الحشد الشعبی به شهادت رسیدن شبل الزیدی،‌ حامد الجزایری و رائد الکروی از فرماندهان الحشدالشعبی را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 9818