افشای جزئیات جدیدی از تصمیم نابخردانه اخیر ترامپ

شنبه،۱۴ دي ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

5271075.jpg

گروه بین الملل - ​روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز جزئیاتی را از تصمیم خبیثانه آمریکا و اقدام این کشور در ترور سردار شهید سپاه قدس فاش کرد.

به گزارش  پیام ایران ، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز جزئیاتی را از تصمیم خبیثانه و نابخردانه آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آن، در ترور قاسم سلیمانی، سردار شهید سپاه قدس، فاش کرد.

این روزنامه نوشت: وزارت دفاع آمریکا، سیا و طرف‌های مختلف تلاش زیادی برای شناسایی محل قاسم سلیمانی  و اتخاذ تدابیر مربوط به قتل او اتخاذ کردند. سازمان اطلاعات آمریکا می‌دانست که سلیمانی به سوریه و لبنان سفر کرده است و قرار است در چند روز آینده از دمشق به بغداد بیاید. مقامات آمریکایی شاهد آن بودند که سلیمانی به دنبال پنهان کردن تردد خود نبود.


بیشتر بدانید: 

اولین عکس سردار سلیمانی بعد شهادت + عکس

پیکر سردار سلیمانی وارد کاظمین شد


لس آنجلس تایمز در ادامه به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: دونالد ترامپ به صورت غیرمنتظره، هدف قرار دادن قاسم سلیمانی را در بین گزینه‌های مختلف انتخاب کرد. تصمیم ترامپ برای قتل سلیمانی، به تشویق بخشی از تندرو‌ها در بین مشاوران اتخاذ شد.

این روزنامه آمریکایی در ادامه افزود: تیم امنیت ملی آمریکا تصور نمی‌کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، با عملیات کشتن قاسم سلیمانی موافقت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 9820