درخواست کارگردان مشهور آمریکایی از رهبر انقلاب درباره ترامپ و شهادت سردار سلیمانی

يکشنبه،۱۵ دي ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

4382204.jpg

گروه سیاسی - مایکل مور کارگردان سرشناس آمریکایی در دومین واکنش خود به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرامش از مقام معظم رهبری خواست که اجازه دهند مردم آمریکا این مساله را حل کنند.

به گزارش  پیام ایران ، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اتفاقات زیادی در سراسر دنیا در حال رخ دادن است. افراد زیادی از سراسر جهان در حال واکنش نشان دادن به این مساله هستند و بسیاری از وقوع جنگ بین ایران و آمریکا می‌ترسند.

بین کاربران شبکه‌های اجتماعی اسامی بعضی از افراد معروف نیز به چشم می‌خورد. یکی از این افراد مایکل مور است که برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار بین این دو کشور تلاش می‌کند.

مایکل مور، مستندساز و کارگردان آمریکایی، در دومین اقدام خود به جنگ‌افروزی ترامپ و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد. وی با انتشار پستی اعلام کرد که از رهبر معظم ایران، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، تقاضا کرده است به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون خشونت پاسخ دهد. 

متن و ترجمه پست منتشر شده توسط مایکل مور را در ادامه می‌خوانید:

«من به تازگی به [حضرت آیت‌الله خامنه‌ای] رهبر ایران درخواست تجدید نظر شخصی خودم را ارسال کرده‌ام و از ایشان درخواست کرده‌ام که به ترور ژنرال ارشد خود با خشونت پاسخ ندهد، بلکه اجازه دهید من و میلیون‌ها آمریکایی این مساله را با صلح حل کنیم.

من هم در پادکست خودم RUMBLE، پیامی برای ایشان ضبط کردم و هم پیام دایرکت فرستادم. شما می‌توانید آن [پادکست] را روی هر پلتفرم پادکستی مانند اپل یا Spotify به صورت رایگان بشنوید. ما باید از وقوع جنگ جلوگیری کنیم، هر جنگی.
همین حالا.

وقتی آیت‌الله [خامنه‌ای] پاسخ دهد، من پاسخ او را منتشر می‌کنم.

I have just sent the Ayatollah of Iran a personal appeal asking him not to respond to our assassination of his top General with violence of any kind, but rather let me & millions of Americans fix this peacefully.‎

I recorded and DM’d him a message on my podcast, “RUMBLE”.‎ You can hear it on any podcast platform like Apple or Spotify for free.‎ We need to prevent war, any war.‎
Now.‎
When the Ayatollah responds, I’ll post his reply.‎

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 9848