چه کسی تلفن ها و ملاقات های خاص سردار سلیمانی را هماهنگ می کرد؟

چهارشنبه،۱۸ دي ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
چه کسی تلفن ها و ملاقات های خاص سردار سلیمانی را هماهنگ می کرد؟

گروه سیاسی - پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم پاسدار حسین پورجعفری همزمان با تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خاک آرام گرفت.

به گزارش  پیام ایران ، ملت غیور و شهیدپرور استان کرمان از روز گذشته در گلزار شهدا منتظر تدفین پیکر مطهر سردار سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم با وفایش حسین پور جعفری هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری (جعفری‌نیا) در گلباف کرمان به دنیا آمد و در فرودگاه بغداد همراه با سردار سلیمانی به دست آمریکا به شهادت رسید.  

سردار شهید حسین پورجعفری عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

1398101420160368119303394.jpg

وی بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه سردار سلیمانی بود و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسید.

مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار نیز همراه با آئین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد.

همرزمان سردار شهید حسین پورجعفری از او به عنوان مخزن اسرار لشکر ۴۱ ثارالله و محرم ترین فرد به سردار سلیمانی یاد می‌کنند تا جایی که تلفن‌های خاص و قرار ملاقات و برنامه‌های ویژه ایشان را نیز شهید پورجعفری هماهنگ می‌کرد.  

بامداد جمعه ۱۳ دیماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ایرنا

کد خبر: 9901