آتش سوزی کالیفرنیا

آتش سوزی کالیفرنیا
ترامپ بودجه کالیفرنیا را قطع کرد
گروه بین الملل - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه در پیامی توئیتری گفت: «میلیاردها دلار برای آتش‌سوزی در جنگل‌ها به ایالت کالیفرنیا فرستاده شده که اگر مدیریت خوبی داشتند، اصلا...
گروه بین الملل - رکنا: فضانوردان در ایستگاه بین‌المللی فضایی تصاویری را از بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا تهیه کرده‌اند. آتش سوزی وحشتناک کالیفرنیا موسوم به آتش سوزی «موندوسینو» تاکنون صدها هزار...

ترامپ بودجه کالیفرنیا را قطع کرد

ترامپ بودجه کالیفرنیا را قطع کرد

گروه بین الملل - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه در پیامی توئیتری گفت: «میلیاردها دلار برای آتش‌سوزی در جنگل‌ها به ایالت کالیفرنیا فرستاده شده که اگر مدیریت خوبی داشتند، اصلا روی نمی‌داد.»

ترامپ در صفحه توئیتر خود با اظهاراتی تهدیدآمیز علیه مقامات کالیفرنیا افزود:‌« تا وقتی خودشان را جمع نکنند – که احتمالش خیلی پایین است – به سازمان مدیریت بحران فدرال دستور داده‌ام دیگر پولی به آن‌ها ندهد، چون اوضاع اسف‌باری در زندگی مردم و بودجه است.»

تصاویر ثبت شده ماهواره‌ای از بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا

گروه بین الملل - رکنا: فضانوردان در ایستگاه بین‌المللی فضایی تصاویری را از بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ کالیفرنیا تهیه کرده‌اند.

آتش سوزی وحشتناک کالیفرنیا موسوم به آتش سوزی «موندوسینو» تاکنون صدها هزار هکتار از اراضی جنگلی را سوزانده، هزاران سازه را ویران کرده و باعث تخلیه اجباری مردم در سراسر این ایالت شده است.

اشتراک در RSS - آتش سوزی کالیفرنیا