از سرزمین شمالی

از سرزمین شمالی
دوبلور سریال‌های خاطره‌انگیز درگذشت
گروه فرهنگ و هنر- محمد عبادی، دوبلور پیشکسوت که صدای او در سریال‌های ماندگار تلویزیون به گوش مخاطبان آشنا بود،بر اثر ایست قلبی درگذشت. عبادی از ۲۵ سالگی به‌طور حرفه‌ای کار دوبله را آغاز کرد و افزون...
دوبلور بوشوگ و تسوکه در ICU بستری شد
گروه فرهنگ و هنر- به اسم نمی‌شناسیم اما به شکلی طعنه‌آمیز تا بگویند او دوبلور بوشوگ سگ لوک خوش‌شانس یا تسوکه کارتون میتی کومان بوده، همه‌ متوجه می‌شویم راجع به کی حرف می‌زنیم. خب! پدر روزگار بسوزند...

دوبلور سریال‌های خاطره‌انگیز درگذشت

دوبلور سریال‌های خاطره‌انگیز درگذشت

گروه فرهنگ و هنر- محمد عبادی، دوبلور پیشکسوت که صدای او در سریال‌های ماندگار تلویزیون به گوش مخاطبان آشنا بود،بر اثر ایست قلبی درگذشت.

عبادی از ۲۵ سالگی به‌طور حرفه‌ای کار دوبله را آغاز کرد و افزون بر دوبله، پیشینه بازیگری در سینما و تلویزیون را هم داشت.

محمد عبادی، دوبلور نقش‌های مختلفی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی از جمله «ناوارو» در نقش اوکلند، «جنگجویان کوهستان» در نقش شی‌چن، «از سرزمین شمالی» در نقش تام، «کاراگاه و رکس» در نقش‌های مختلف، «شرلوک هلمز» در نقش‌های مختلف، «جومونگ»، «لوک خوش‌شانس»، «سفرهای میتی کامان» و …بوده است.

انتهای پیام/

دوبلور بوشوگ و تسوکه در ICU بستری شد

دوبلور بوشوگ و تسوکه در ICU بستری شد

گروه فرهنگ و هنر- به اسم نمی‌شناسیم اما به شکلی طعنه‌آمیز تا بگویند او دوبلور بوشوگ سگ لوک خوش‌شانس یا تسوکه کارتون میتی کومان بوده، همه‌ متوجه می‌شویم راجع به کی حرف می‌زنیم. خب! پدر روزگار بسوزند که حالا باید با محمد عبادی در راهروهای بیمارستان و از پشت دیوارهای لعنتی ICU آشنا شویم.

لیلا صفاریان همسر محمد عبادی امروز صبح درباره وضعیت سلامتی این دوبلور پیشکسوت ابراز نگرانی و از بی توجهی کامل مسئولان انتقاد کرد.

ظاهرا این دوبلور پیشکسوت حدود دو سال درگیر بیماری است و از آبان سال ۹۶ وضعیت جسمانی‌اش بدتر شده

اشتراک در RSS - از سرزمین شمالی