اقلام مصرفی خانوار

اقلام مصرفی خانوار
تغییر قیمت ۲۴ گروه کالای خوراکی
گروه اقتصادی - بررسی تغییرات قیمتی بین ۲۴ گروه کالای خوراکی در حدود یکسال اخیر از این حکایت دارد که رب گوجه فرنگی با بیش از ۲۳۸ درصد افزایش بالاترین حد رشد را داشته است. گزارش مرکز آمارنشان می‌دهد که...
طرح مجلس برای اختصاص یارانه به گوشت و برنج
گروه اقتصادی - خبرگزاری تسنیم: محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرحی در مجلس از سوی تعدادی از نمایندگان در حال تدوین است که براساس آن سازوکاری فراهم می‌شود که به برخی...

تغییر قیمت ۲۴ گروه کالای خوراکی

گروه اقتصادی - بررسی تغییرات قیمتی بین ۲۴ گروه کالای خوراکی در حدود یکسال اخیر از این حکایت دارد که رب گوجه فرنگی با بیش از ۲۳۸ درصد افزایش بالاترین حد رشد را داشته است.

گزارش مرکز آمارنشان می‌دهد که در دی ماه سال جاری بیشترین افزایش قیمت بین کالاهای خوراکی نسبت به ماه مشابه سال قبل (دی ١٣٩٦) مربوط به «رب گوجه فرنگی» با ۲۳۸.۲ درصد افزایش و پس از آن «موز» با ١٢٩.٢ درصد افزایش و «سیب درختی زرد» با ١١٦.٦ درصد افزایش است.

طرح مجلس برای اختصاص یارانه به گوشت و برنج

طرح مجلس برای اختصاص یارانه به گوشت و برنج

گروه اقتصادی - خبرگزاری تسنیم: محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرحی در مجلس از سوی تعدادی از نمایندگان در حال تدوین است که براساس آن سازوکاری فراهم می‌شود که به برخی کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، روغن و برنج یارانه اختصاص یابد.

وی افزود: شرایط موجود اقتصادی کشور، اقتضا می‌کند سازوکارهایی فراهم شود تا قدرت خرید مردم افزایش یابد، بنابراین طرح اختصاص یارانه به کالاهای اساسی باید در دستورکار دولت و مجلس قرار گیرد.

اشتراک در RSS - اقلام مصرفی خانوار