بازار ثانویه ارز

بازار ثانویه ارز
گروه اقتصاد - بررسی عملکرد بازار ثانویه نشان می‌دهد، قیمت میانگین یورویی ارز حاصل از صادرات با افزایش ۶۰۰ تومانی مواجه و به نرخ تقریبی ۹۶۴۰تومان رسیده است. بر اساس گزارش عملکرد بازار ثانویه سامانه...
قیمت پیشنهادی دلار در بسته جدید ارزی، ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان
گروه اقتصادی - ایسنا نوشت:  به نقل از یکی از اعضای اتاق بازرگانی نرخ پیشنهادی دلار در بازار ثانویه ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان اعلام شده است. قرار است بانک مرکزی تا انتهای هفته سیاست ارزی جدید خود را اعلام...
اگر ارز مسافرتی حذف شود ...
گروه اقتصادی- هر روز احتمال حذف ارز مسافرتی به مسافران بیشتر شده و در این حالت هنوز مشخص نیست که اگر قرار باشد پرداخت ارز رسمی قطع شود چه سیاستی جایگزین آن خواهد شد، اما بعید نیست که در زمره ارزهایی...
سیف: بازار ثانویه ارز شکل می گیرد
گروه اقتصاد - رئیس کل بانک مرکزی از ایجاد بازار ثانویه ارز در کشور خبر داد و گفت: در این بازار صادرکنندگان خُرد غیرنفتی می توانند برای تامین ارز کالاهای گروه سوم، ارز خود را عرضه کنند. به گزارش ایرنا...

رشد ۶۰۰ تومانی قیمت یورو

گروه اقتصاد - بررسی عملکرد بازار ثانویه نشان می‌دهد، قیمت میانگین یورویی ارز حاصل از صادرات با افزایش ۶۰۰ تومانی مواجه و به نرخ تقریبی ۹۶۴۰تومان رسیده است.

بر اساس گزارش عملکرد بازار ثانویه سامانه نیما، در روز چهارشنبه 21 شهریور، قیمت معامله ارز حاصل از صادرات با حدود 600 تومان افزایش در در کانال 9600 تومان قرار گرفت.

پیش از این میانگین قیمت دلار 7700 و میانگین قیمت یورو حاصل از صادرات 9000 تا 9100 تومان بوده است.

قیمت پیشنهادی دلار در بسته جدید ارزی، ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان

قیمت پیشنهادی دلار در بسته جدید ارزی، ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان

گروه اقتصادی - ایسنا نوشت:  به نقل از یکی از اعضای اتاق بازرگانی نرخ پیشنهادی دلار در بازار ثانویه ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان اعلام شده است.

قرار است بانک مرکزی تا انتهای هفته سیاست ارزی جدید خود را اعلام کند. بر اساس این گزارش پس از اجرایی شدن سیاست جدید، دلار ۴۲۰۰ تومانی فقط برای واردات کالاهای اساسی و دارو اختصاص می‌یابد و ارز صادرکنندگان عمده غیرنفتی از سامانه نیما به بازار ثانویه منتقل می‌شود؛ همچنین میزان ارز مسافری نصف خواهد شد.

اگر ارز مسافرتی حذف شود ...

اگر ارز مسافرتی حذف شود ...

گروه اقتصادی- هر روز احتمال حذف ارز مسافرتی به مسافران بیشتر شده و در این حالت هنوز مشخص نیست که اگر قرار باشد پرداخت ارز رسمی قطع شود چه سیاستی جایگزین آن خواهد شد، اما بعید نیست که در زمره ارزهایی قرار گیرد که در بازار ثانویه و به گروه سوم کالایی پرداخت می‌شود.

به گزارش پیام ایران، در حدود سه ماه گذشته که سیاست جدید ارزی دولت برای ساماندهی بازار ارز اجرایی شده مسافران نیز برای دریافت ارز شامل شرایط جدیدی شدند. به طوری که برای مسافران حداکثر مبلغ ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفته شد که برای کشورهای هم مرز و مشترک المنافع به ۵۰۰ دلار می‌رسد.

سیف: بازار ثانویه ارز شکل می گیرد

گروه اقتصاد - رئیس کل بانک مرکزی از ایجاد بازار ثانویه ارز در کشور خبر داد و گفت: در این بازار صادرکنندگان خُرد غیرنفتی می توانند برای تامین ارز کالاهای گروه سوم، ارز خود را عرضه کنند.

اشتراک در RSS - بازار ثانویه ارز