تهدید رییس جمهور

تهدید رییس جمهور
لوازم‌خانگی به زودی گران خواهد شد
گروه سیاسی- فعال اصلاح‌طلب و از بستگان آیت‌الله هاشمی گفت: حتی اگر آیت‌الله هاشمی در حال حاضر حضور داشتند، باز هم حریف برخی سیاست‌های روحانی نمی‌شدند. او در دولت اول خود هم به توصیه‌های آیت‌الله...
واکنش نمطهریس به اظهارات اخیر منصور ارضی
گروه سیاسی- نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر منصور ارضی در مراسم روز عرفه را شامل توهین به مرحوم آیت الله هاشمی و رییس‌جمهور دانست و گفت که این کوتاهی روحانیت بوده که کرسی تعلیم و تربیت را به...

مرعشی: هاشمی هم اگر بود حریف کارهای روحانی نمی شد

لوازم‌خانگی به زودی گران خواهد شد

گروه سیاسی- فعال اصلاح‌طلب و از بستگان آیت‌الله هاشمی گفت: حتی اگر آیت‌الله هاشمی در حال حاضر حضور داشتند، باز هم حریف برخی سیاست‌های روحانی نمی‌شدند. او در دولت اول خود هم به توصیه‌های آیت‌الله هاشمی جدی عمل نمی‌کرد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره تهدید شدن رئیس جمهور گفت: به نظر من تمامی این رفتارها جنبه طنز و زنگ تفریح در سیاست را دارد و در مجموع این موضوع مسئله مهمی نیست.

واکنش مطهری به اظهارات اخیر منصور ارضی

واکنش نمطهریس به اظهارات اخیر منصور ارضی

گروه سیاسی- نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر منصور ارضی در مراسم روز عرفه را شامل توهین به مرحوم آیت الله هاشمی و رییس‌جمهور دانست و گفت که این کوتاهی روحانیت بوده که کرسی تعلیم و تربیت را به دست اینگونه مداحان سپرده‌اند.

علی مطهری در یادداشتی با عنوان « چرا خیانت» نوشت:

اشتراک در RSS - تهدید رییس جمهور