دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته
تجاوز مرد دو تابعیتی به منشی مطب
گروه جامعه > حوادث - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد. به گزارش پیام ایران، سرهنگ علی...
جزییاتی تازه از قتل در بازار سید اسماعیل
گروه اجتماعی>حوادث- ردیابی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری شاگرد مغازه پتوفروشی که در یک درگیری خونین پسر جوانی را به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی ادامه دارد. این حادثه بعدازظهر ۱۲ دی سال ۹۶...

تجاوز مرد دو تابعیتی به منشی مطب/ بازبینی دوربین‌های مطب

تجاوز مرد دو تابعیتی به منشی مطب

گروه جامعه > حوادث - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد.

جزییاتی تازه از قتل در بازار سید اسماعیل

جزییاتی تازه از قتل در بازار سید اسماعیل

گروه اجتماعی>حوادث- ردیابی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری شاگرد مغازه پتوفروشی که در یک درگیری خونین پسر جوانی را به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی ادامه دارد.
این حادثه بعدازظهر ۱۲ دی سال ۹۶ در یک مغازه پتوفروشی در بازار سید اسماعیل تهران رخ داد.چند روز قبل پدر مقتول جزئیات بیشتری از این پرونده را فاش کرد.
وی در این باره گفت: پسرم فروشنده وسایل رایانه‌ای بود، سال ۹۵ یک ویلا در شمال کشور از فردی به نام کمال خرید. کمال صاحب مغازه پتو فروشی بود. پسرم مقداری از پول ویلا را پرداخت کرده و بقیه را هم چک داده بود.

اشتراک در RSS - دوربین مدار بسته