قیمت ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی
قیمت طلا، سکه و ارز 11 آبان 1398
گروه اقتصادی - قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون...
ارز مسافرتی گران شد
گروه اقتصادی - شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می...
گروه اقتصادی - قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به سه میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۱ هزار تومان قیمت داشت. بازار طلا، سکه و ارز امروز نسبت به روز...
اگر ارز مسافرتی حذف شود ...
گروه اقتصادی- هر روز احتمال حذف ارز مسافرتی به مسافران بیشتر شده و در این حالت هنوز مشخص نیست که اگر قرار باشد پرداخت ارز رسمی قطع شود چه سیاستی جایگزین آن خواهد شد، اما بعید نیست که در زمره ارزهایی...

قیمت طلا، سکه و ارز 11 آبان 1398

قیمت طلا، سکه و ارز 11 آبان 1398

قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

ارز مسافرتی گران شد

گروه اقتصادی - شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند. 

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه 11 آذر 97 / ارز مسافرتی ارزان شد

گروه اقتصادی - قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به سه میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۱ هزار تومان قیمت داشت.

بازار طلا، سکه و ارز امروز نسبت به روز گذشته افزایش اندکی داشت. به طوری‌که قیمت سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان است.

هم‌چنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۲۳ دلار رسیده است.

اگر ارز مسافرتی حذف شود ...

اگر ارز مسافرتی حذف شود ...

گروه اقتصادی- هر روز احتمال حذف ارز مسافرتی به مسافران بیشتر شده و در این حالت هنوز مشخص نیست که اگر قرار باشد پرداخت ارز رسمی قطع شود چه سیاستی جایگزین آن خواهد شد، اما بعید نیست که در زمره ارزهایی قرار گیرد که در بازار ثانویه و به گروه سوم کالایی پرداخت می‌شود.

به گزارش پیام ایران، در حدود سه ماه گذشته که سیاست جدید ارزی دولت برای ساماندهی بازار ارز اجرایی شده مسافران نیز برای دریافت ارز شامل شرایط جدیدی شدند. به طوری که برای مسافران حداکثر مبلغ ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفته شد که برای کشورهای هم مرز و مشترک المنافع به ۵۰۰ دلار می‌رسد.

اشتراک در RSS - قیمت ارز مسافرتی