گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9
ورود نوت ۹ به ایران با قیمت ۱۵میلیون تومانی
گروه فناوری - جدیدترین فبلت سامسونگ به‌طور غیررسمی وارد ایران شده و به قیمت باورنکردنی ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پیشنهادی نسخه ۱۲۸ گیگی این گوشی قلم‌دار مجهز به دو سیم‌کارت ۱۵ میلیون و ۵۰۰...
گلکسی نوت ۹ زیر ذره بین سایت‌های تخصصی موبایل
گروه فناوری - چندی پیش سامسونگ از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به دلیل بهره‌گیری از امکانات قابل توجه، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. بعد از معرفی این گوشی،...
سامسونگ گلکسی نوت 9 رونمایی شد
گروه فناوری - دیجیاتو: بالاخره مورد انتظار ترین پرچمدار اندرویدی نیمه دوم سال 2018 یعنی سامسونگ گلکسی نوت 9 معرفی شد. شرکت کره ای طی مراسم آنپکد که  در شهر نیویورک برگزار شد، این فبلت پرچمدار را به...
گروه فناوری -  وبسایت کلیک: در تاریخ 9 آگوست از گوشی گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی می شود. امروز اطلاعاتی در رابطه با قیمت نسخه های مختلف این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. در این گزارش...

ورود نوت ۹ به ایران با قیمت ۱۵میلیون تومانی

ورود نوت ۹ به ایران با قیمت ۱۵میلیون تومانی

گروه فناوری - جدیدترین فبلت سامسونگ به‌طور غیررسمی وارد ایران شده و به قیمت باورنکردنی ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پیشنهادی نسخه ۱۲۸ گیگی این گوشی قلم‌دار مجهز به دو سیم‌کارت ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین‌شده و به فروش می‌رسد.

این در حالی است که بازار موبایل به دلایل متعدد در اغماء فرورفته و مردم همچنان منتظرند تا قیمت‌ها پایین آمده تا بتوانند خرید کنند، اما واقعاً این انتظار بیهوده است؟

بیشتر بخوانید:

گلکسی نوت ۹ زیر ذره بین سایت‌های تخصصی موبایل

گلکسی نوت ۹ زیر ذره بین سایت‌های تخصصی موبایل

گروه فناوری - چندی پیش سامسونگ از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به دلیل بهره‌گیری از امکانات قابل توجه، مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

بعد از معرفی این گوشی، چندین مقاله در مورد قابلیت‌ها و امکانات این گوشی منتشر شده است. اما حالا در این فرصت قصد داریم نقد و بررسی و نظراتی را که برخی از رسانه‌های مطرح تاکنون در مورد گلکسی نوت ۹ نوشته‌اند به‌طور خلاصه مرور کنیم. اگر می‌خواهید تصور بهتری نسبت به گلکسی نوت ۹ و صحت‌وسقم تبلیغات پیرامون آن پیدا کنید با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 9 رونمایی شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 رونمایی شد

گروه فناوری - دیجیاتو: بالاخره مورد انتظار ترین پرچمدار اندرویدی نیمه دوم سال 2018 یعنی سامسونگ گلکسی نوت 9 معرفی شد. شرکت کره ای طی مراسم آنپکد که  در شهر نیویورک برگزار شد، این فبلت پرچمدار را به شکل رسمی رونمایی کرد تا عضو جدیدی را به این خانواده محبوب اضافه کند.

خانواده گلکسی نوت همیشه ترکیبی از جدیدترین نوآوری های سخت افزاری و نرم افزاری را پیش روی کاربران قرار داده اند و گلکسی نوت 9 هم از این قاعده مستثنی نیست، چون امسال شاهد قلم S Pen جدید با امکان اتصال بلوتوث، دوربین پیشرفته و هوشمند، و همچنین باتری قدرتمند هستیم.

قیمت گلکسی نوت ۹ سامسونگ لو رفت

گروه فناوری -  وبسایت کلیک: در تاریخ 9 آگوست از گوشی گلکسی نوت 9 به صورت رسمی رونمایی می شود. امروز اطلاعاتی در رابطه با قیمت نسخه های مختلف این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است.

در این گزارش جدید به وجود نمونه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 اشاره شده است. برخلاف گلکسی نوت 8 که در نسخه پایه به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، نسل جدید آن در نمونه پایه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر اساس این گزارش سامسونگ قیمت بسیار بالایی را پرچمدار آینده خود در نظر گرفته است. قیمت گلکسی نوت 9 می تواند برخی از کاربران را از خرید این گوشی هوشمند منصرف کند.

اشتراک در RSS - گلکسی نوت 9