نام عجیب همسر محسن چاوشی/همسر محسن چاوشی اهل کجاست؟!

دوشنبه،۲۳ دي ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
نام عجیب همسر محسن چاوشی/همسر محسن چاوشی اهل کجاست؟!

گروه فرهنگ و هنر - اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره اصالتش توضیح داد.

به گزارش  پیام ایران ، اسپاسکو یوسفی همسر محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که به دلیل نام خاصش همیشه درباره اصالت او سوال هایی وجود داشت . همسر خواننده سریال شهرزاد با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به سوال هایی که درباره اصالتش وجود داشت پاسخ داد.

اسپاسکو یوسفی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:

spkhw-ywsfy_1.jpg

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی

برای تمامی قومهای ایرانی احترام بسیار قائل هستم ، ولی محض اطلاع من ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری و آریایی هستم و به جرأت میگم که یکی از افتخاراتم هست، درود بر تمامی قومهای خوب و فهیم وطنم قوم هایی که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند . برای کسانی که بارها پرسیده بودن من کجایی هستم....

 

اسپاکو یوسفی همسر محسن چاوشی و پسرشان زانکو

spkhw-ywsfy_0.jpg

محسن چاوشی متولد خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و بدین ترتیب محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. او با اسپاکو یوسفی در سال 1388 ازدواج کرد و در حال حاضر صاحب فرزند پسری به نام زانکو چاوشی می باشد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال 1387 آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

در حال حاضر محسن چاوشی خواننده تیتراژ سریال شهرزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 10005