دنباله «سکوت بره‌ها» پس از ۲۸ سال ساخته می‌شود

سه شنبه،۲۴ دي ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
دنباله «سکوت بره‌ها» پس از ۲۸ سال ساخته می‌شود

گروه فرهنگ و هنر - فارس نوشت: شبکه سی‌بی‌اس، سریالی را براساس زندگی شخصی کلاریس استارلینگ، قهرمان فیلم سینمایی «سکوت بره‌ها»، می‌سازد.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از  ورایتی، دنباله فیلم سینمایی «سکوت بره‌ها» به صورت سریال ساخته می‌شود. در این مجموعه قرار است زندگی شخصیت کلاریس استارلینگ که در فیلم اصلی، جودی فاستر نقش او را ایفا کرده بود، دنبال شود.

این سریال با عنوان «کلاریس» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی الکس کورتزمن و جنی لومت ساخته می‌شود.

داستان این سریال در سال ۱۹۹۳ اتفاق می‌افتد؛ یک سال پس از وقایع «سکوت بره‌ها». این سریال، روایت ناگفته‌های زندگی شخصی کلاریس استارلینگ است، چراکه او هنگام بازگشت به ماجرا، به تعقیب قاتلان سریالی و شکارچیان جنسی می‌رود.

sokoot-bareha-copy-e1514305125425.jpg

الکس کورتزمن تحت عنوان قراردادی ۵ ساله با استودیوهای تلویزیونی سی‌بی‌اس، مدیر تولید این پروژه خواهد بود.

شخصیت کلاریس استارلینگ از رمان «سکوت بره‌ها» اثر تامس هریس گرفته شده است که در فیلم معروف این اثر با همین نام در سال ۱۹۹۱ نیز اقتباس شد.

به گزارش پیام ایران، جودی فاستر در آن فیلم، نقش استارلینگ را ایفا کرد که به خاطر آن جایزه اسکار را ازآن خود کرد. «سکوت بره‌ها» در اسکار آن سال، ۵ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم را به خانه برد. شخصیت استارلینگ بعدا در سال ۲۰۰۱ در فیلم هانیبال و با بازی جولین مور به تصویر کشیده شد.

«سکوت بره‌ها»، یک فیلم دلهره‌آور ترسناک روانشناختی به کارگردانی جاناتان دمی و محصول سال ۱۹۹۱ ایالات متحده آمریکا است که بازیگرانی همچون جودی فاستر، آنتونی هاپکینز و اسکات گلن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

5326768.jpg

در این فیلم، کلاریس استارلینگ، کارآموز جوان اف‌بی‌آی، توسط جک کرافورد مأموریت می‌یابد که با هانیبال لکتر گفتگو کند، زیرا ممکن است بتواند به آن‌ها در پیدا کردن بیل بوفالو که آدم‌کشی زنجیره‌ای است و پوست قربانیانش را از تن جدا می‌کند، کمک نماید.

«سکوت بره‌ها» در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۹۱ میلادی اکران شد و ۲۷۲٫۷ میلیون دلار فروش داشت، در حالی که بودجه فیلم ۱۹ میلیون دلار بود. این فیلم سومین فیلمی است که پس از «در یک شب اتفاق افتاد» و «دیوانه از قفس پرید»، برنده همه ۵ شاخه اصلی جایزه اسکار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 10028