پرکارترین بازیگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

جمعه،۲۷ دي ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
پرکارترین بازیگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

گروه فرهنگ و هنر - با نگاهی به اسامی فیلم‌های سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌توان بازیگران مطرحی را دید که جزو پرکارترین‌ها هستند اما برخی از آنها هم فقط در یک فیلم بازی کرده‌اند.

به گزارش  پیام ایران ، جواد عزتی با بازی در فیلم‌های «آتابای»، «خورشید»،«دوزیست»، «شنای پروانه» و «مغر استخوان» جزو پرکارترین بازیگر مرد سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

هادی حجازی‌فر، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، علی شادمان، پریناز ایزدیار و پژمان جمشیدی با دو فیلم در جشنواره امسال حضور دارند.

شهاب حسینی «آن شب»، حسن معجونی «آبادان یازده ۶۰»، سحر دولتشاهی «آتابای»، ناصر هاشمی «پوست»، فرامرز قریبیان و پانته آ پناهی‌ها «خروج»، سام درخشانی و ریحانه پارسا «خوب بد جلف: ارتش سری»، محسن تنابنده «سه کام حبس»، امیرآقایی و پانته آ بهرام «شنای پروانه»، فاطمه معتمد آریا و هوتن شکیبا، نوید پورفرج و بهروز شعیبی «مغز استخوان»، الناز شاکردوست، امیرجعفری، مهران احمدی و ستاره پسیانی «من می‌ترسم»، علی نصیریان «خورشید»، سعید آقاخانی و سیامک انصاری «خون شد»، مهران مدیری، پیمان معادی و مینا ساداتی «درخت گردو»، سعید پورصمیمی «دوزیست»، لیلا زارع «روزبلوا»، امیر جدیدی و ساعد سهیلی «روز صفر» جزو بازیگرانی هستند که در یک فیلم ایفای نقش کردند.

این در حالی است که بسیاری از بازیگران و هنرمندان به دلیل اتفاقات تلخ اخیر که مربوط به سقوط هواپیما مسافربری بوده است، از حضور در جشنواره فیلم فجر امتناع و آن را تحریم کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 10063