مدیرعامل پرسپولیس: در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم

شنبه،۲۸ دي ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل پرسپولیس: در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم

گروه ورزشی - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا در مقابل تصمیم سیاسی AFC می‌ایستیم و تن به محرومیت هواداران نداده و در آسیا بازی نمی‌کنیم.

به گزارش  پیام ایران ، محمدحسن انصاریفرد در خصوص تصمیم عجولانه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خصوص محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی این مسابقات، اظهارداشت: امروز جلسه‌ای در وزارت ورزش با مدیران چهار باشگاهی که نمایندگان ایران در آسیا هستند داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار باشد آنها روی این محرومیت پافشاری کنند، قطعاً شرکت نمی‌کنیم. از دیدگاه خودم و باشگاه‌های ایرانی به ماجرا نگاه می‌کنم. پرسپولیس هواداران زیادی دارد که دو سال پیش در فینال این رقابت‌ها باعث حیرت و تعجب اینفانتینو رئیس فیفا شد.

وی تأکید کرد: عربستان با یمن در جنگ است، هر لحظه ممکن است پهپادهای یمنی، عربستان را نشانه بگیرند. چرا چنین تصمیمی را برای آنها نمی‌گیرند؟

انصاریفرد با گلایه از تصمیم AFC افزود: متعجبم که چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا  و فیفا در تضاد با شعارهای فوتبالی به مباحث سیاسی می‌پردازند و آنها را مطرح می‌کنند. ایران جزو امن ترین کشورهای غرب آسیاست. فیفا باید عاقلانه رفتار کند. عربستانی‌ها دارند هزینه می‌کنند. اعتبار فیفا در خطر است.

وی در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی که ادعا کرده است در صورت عدم شرکت باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محرومیتی دو ساله در انتظار فوتبال ایران است، اظهارداشت: اصلاً محروم کنند، من نمی دانم چرا هر وقت از این قبیل موضوعات مطرح می‌شود، آقای نصیرزاده خودش را وسط می‌اندازد و چنین صحبت‌هایی را می‌کند. اجازه دهید کمیته مسابقات AFC در این باره تصمیم نهایی بگیرد و سپس وارد چنین بحث‌های عجیبی شویم. اصلاً ما را محروم کنند، زیر بار این موضوع نمی‌رویم.

انصاریفرد درباره دلخوری علی علیپور بابت عدم پرداخت مطالباتش تصریح کرد: من صحبت‌های او را نشنیده و ندیده ام. اتفاقاً هیچ بدقولی در قبال بازیکنان نداریم. البته از آنها ممنون هستم که بابت مطالبات خود تحمل کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی سرخپوشان پایتخت اظهارداشت: تحت فشار بودیم تا در فرصت کمی که داریم سرمربی تیم را انتخاب کنیم. خوشبختانه با مساعدت آقای گل محمدی و حمیداوی که به ما لطف کردند توانستیم مربی خود را انتخاب کنیم.

وی درباره بازی با تراکتور افزود: همان طور که آقای گل محمدی صحبت کرد، اولویت تیم، بردن در بازی نخست است. ما می‌خواهیم با این پیروزی، هوادارانمان را خوشحال کرده و شکست در بازی رفت مقابل تراکتور را جبران کنیم.

انصاریفرد در پایان درباره حذف تیم فوتبال امید از صعود به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهارداشت: هر بار که می‌خواهیم به این مسابقات راه پیدا کنیم بهترین بازیکنان را داریم اما کارشناسی لازم در این حوزه نمی‌شود تا نتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/ مهر

کد خبر: 10077