ماجرای سرنگ‌های داخل رختکن تراکتور چه بود؟

شنبه،۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
ماجرای سرنگ‌های داخل رختکن تراکتور چیست؟

گروه ورزشی - ​باشگاه تراکتور تبریز درباره فیلم منتشر شده درباره دیده شدن تعدادی سرنگ در رختکن این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش پیام ایران، در حالی که امروز فیلمی از وجود تعداد زیادی سرنگ در رختکن تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از دیدار با تیم فوتبال گل گهر در فضای مجازی منتشر شده بود و  شائبه دوپینگ بازیکنان این تیم را ایجاد کرد، اما باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی  و عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور  درباره این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشنت:  با توجه به اینکه چند روز پیش اعلام شد که اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ماده ممنوعه ترامادول استفاده کرده است به همین علت جنگ رسانه‌ای به راه انداختند تا اذهان عمومی را از اصل موضوع منحرف کنند. من وجود سرنگ در رختکن تیم را تکذیب می‌کنم و بعضی‌ها فرافکنی کنند.

کاراندیش درباره شائبه دوپینگ بازیکنان تراکتور بیان کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم چراکه عقل سلیم حکم می‌کند زمانی که کسی بخواهد دوپینگ کند در رختکن و در معرض دید عموم این کار را نمی‌کند بلکه در مکان‌های خلوت این کار انجام می‌شود.  

علاوه بر این یکی از مدیران باشگاه تراکتور ضمن تکذیب این مطلب گفت: به هر حال شاید برخی از بازیکنان ما بیمار بودند به همین علت پزشک تیم از آمپول برای درمان آن‌ها  استفاده کرده باشد. همچنین موضوع دوپینگ بازیکنانمان صحت ندارد چرا که  زمانی دوپینگ اثر دارد که یک الی ۲ هفته قبل ماده‌ای مصرف شده باشد و خیلی سریع و قبل از بازی استفاده از ماده ممنوعه تاثیر بر روی بدن بازیکن نمی‌گذارد.  

انتهای پیام/

کد خبر: 10317