نوازنده خیابانی ناشناس هویتش را افشا کرد | ۲۲ هزار فالوئر در ۲۴ ساعت

يکشنبه،۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
می‌خواهم با اساتید و آموزشگاه‌ها همکاری کنم
نوازنده خیابانی ناشناس هویتش را افشا کرد |  ۲۲ هزار فالوئر در ۲۴ ساعت

گروه فرهنگ و هنر - نوازنده خیابانی که ویدئویی با چهره ناشناس از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود خود را معرفی کرد.

به گزارش  پیام ایران، نوازنده سه‌تار در صفحه اینستاگرامش که به تازگی ساخته و در کمتر از ۲۴ ساعت ۲۲K فالوئر پیدا کرد نوشت: «اینجانب فربد ذوالقدر دانشجوی نوازندگی ساز ایرانی هستم و ساز تخصصیم سه‌تار است و نوازنده سه‌تار هستم و نزد استاد لطفی و استاد ساکت کسب علم نمودم. تمام صفحات مجازی اینجانب به دنبال پخش شدن این کلیپ اینستاگرمی بسته شده و این صفحه اینستاگرامی اصلی بنده است. از استادان و دوستان گرامی که به بنده لطف داشتند و این پست رو پخش کردند کمال تشکر را دارم و تقاضا می‌کنم برای کسب اطلاعات بیشتر با صفحه خود بنده در تماس باشند.»

او همچنین درباره پیشنهاد کمک‌های مردمی توضیح داد: «از من شماره کارت نخواهید با نوازندگی خیابانی امرار معاش می‌کنم. دوست دارم با اساتید و آموزشگاه‌ها همکاری کنم.»

روز گذشته ویدیویی از یک نوازنده خیابانی منتشر شد که با صورت پوشیده، سه‌تار می‌نوازد و روی پلاکاردی نوشته که برای درمان نیازمند کمک است. این ویدئو با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران مواجه شد و از پخش‌کننده‌های ویدئو می‌خواستند شماره حسابی برای کمک به این هنرمند در اختیارشان گذاشته شود.

به گزارش پیام ایران، علیرضا قربانی نیز در صفحه توئیترش این ویدیو را منتشر کرد و از مخاطبانش خواست اگر نشانی از این نوازنده پیدا کردند به او بدهند تا بتوان به نحوی شایسته به او کمک کرد. 

تعدادی از منتشرکنندگان این ویدئو مدعی بودند که نوازنده مبتلا به بیماری ام‌اس است، اما خود او توضیح داده که ام‌اس ندارد، بلکه مبتلا به چند بیماری اعصاب است. 

ذوالقدر در این ویدئو قطعه خزان از ساخته‌های پرویز مشکاتیان را می‌نوازد. او در ویدئوی دیگری که در صفحه خود منتشر کرده، صورتش را نپوشانده و نوشته مشغول نواختن هشت ضربی از ساخته‌های خودش است.

کد خبر: 10322