تصویر پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شد / گلکسی اس20 اولترا با فناوری 5G

دوشنبه،۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
تصویر پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شد / گلکسی اس20 اولترا با فناوری 5G

گروه فناوری - پوستر رسمی تلفن پرچمدار جدید سامسونگ، گلگسی S۲۰ آلترا ۵G که قرار است روز سه‌شنبه ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) رونمایی شود، منتشر شده است.

این پوستر در واقع چیز جدیدی را درباره تلفن جدید سامسونگ آشکار نمی‌کند، اما شایعات پیشین درباره طراحی آن را تایید می‌کند.

گلکسی S۲۰ که جانشین گلکسی S۱۰ سامسونگ می‌شود، نسبت به مدل قبلی دارای صفحه نمایش AMOLED با سرعت تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و یک مجموعه چهار دوربینی است در گوشه تلفن است که حسگر دوربین اصلی آن در مدل آلترای آن ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

تصویر پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شد / گلکسی اس20 اولترا با فناوری 5G

بر مبنای شایعات منتشر شده، این تلفن دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است و با یک شارژر سریع ۴۵ واتی همراه می‌شود. گرچه این نخستین تلفن سامسونگ نیست که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، اما اولین تلفنی است که شارژٰر لازم هم با آن همراه می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه سامسونگ در این گوشی جدید جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حذف کرده است، هدفون AKG سیم‌دار با اتصال USB-C نیز همراه گوشی در جعبه خواهد بود.

انتظار می‌رود عرضه گوشی جدید سامسونگ که از شبکه ۵G حمایت می‌کند، باعث عمومی‌ترشدن استفاده از شبکه‌ پرسرعت بی‌سیم اینترنتی دست کم در میان گروهی از کاربران شود.

تصور می‌شود سری S۲۰ سامسونگ در سه مدل گلکسی S۲۰، S۲۰ پلاس و S۲۰ آلترا با قیمت‌هایی از ۸۵۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/ جی اس ام ارنا

کد خبر: 10325