اعتراف تلخ کلینتون از رابطه با مونیکا پس از ۲۵ سال

يکشنبه،۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
اضطراب کاخ سفید مرا به سوی لوینسکی کشاند
اعتراف تلخ کلینتون از رابطه با مونیکا پس از ۲۵ سال

گروه بین الملل - کلینتون پس از 25 سال دوباره از رابطه عاشقانه خود با کارآموز کاخ سفید گفت.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از گاردین بیل کلینتون پس از ۲۵ سال درباره رابطه خارج از عرف خود با مونیکا لوینسکی شفاف‌سازی و حضور در کاخ سفید را به ۳۰ راند مبارزه سنگین یک مشتزن در رینگ تشبیه کرد.

رئیس جمهوری پیشین آمریکا که سال ۱۹۹۵ درگیر پرونده ارتباط عاشقانه با کارآموز کاخ سفید شده بود، در بخشی از مستند تازه و چهار قسمتی «هیلاری» به ماجرای آن رابطه عجیب و پیامدهای پرحاشیه‌اش اشاره کرد. کلینتون مدعی شد برقراری رابطه خارج از ازدواج با لوینسکی جوان برای «مدیریت کردن اضطراب‌ها»ی ناشی از حضور در کاخ سفید بوده است.

«هیلاری»، محصول شبکه تلویزیونی هولو به تازگی در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. آقای کلینتون در بخشی از فیلم می‌گوید: «این یک دفاع نیست. یک توضیح است. دردناک بود. به شدت می‌ترسیدم. اضطراب ناشی از حضور در اتاق ریاست جمهوری شبیه مشتزنی است که ۱۵ راند برای بردن جایزه مبارزه کرده و حالا باید ۱۵ راند دیگر ادامه بدهد. اینجا چیزی هست که ذهن تو را برای مدتی از کار می‌اندازد. من هم برای مدیریت کردن اضطراب‌هایم کارهایی کردم.»

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در قسمت سوم مجموعه «هیلاری» سراغ یک ماجرای قدیمی ۲۵ ساله رفت؛ ارتباطی که زندگی سیاسی او را برای همیشه پایان داد و نزدیک بود به پایان یافتن زندگی مشترک با هیلاری بینجامد. او اعتراف کرد رفتن پیش مشاور ازدواج پس از درز کردن ماجرای لوینسکی یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که در زندگی خود انجام داده است. کلینتون در ۱۹۹۹ برای دروغ گفتن درباره این ماجرا در مجلس نمایندگان استیضاح و بعد در سنا تبرئه شد.

4407216.jpg

در قسمت سوم، خانم کلینتون مدعی می‌شود استیضاح همسرش در مجلس نمایندگان صرفا به خاطر ماجرای مونیکا نبوده است. او می‌گوید: «بیل نمی‌بایست آن کارها را انجام می‌داد. بیل نمی‌بایست برای پنهان کردن رابطه‌اش تلاش می‌کرد اما معتقدم آن کارها جرمی نبود که بتوان رئیس جمهوری آمریکا را به واسطه‌اش استیضاح کرد.» «هیلاری» درباره حضور خانم کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ است و قسمت سوم آن با نام «سخت‌ترین تصمیم» روی آنتن رفت.

مونیکا لوینسکی که امروز ۴۶ سال دارد، برقراری ارتباط با کلینتون را «سوء استفاده رئیس جمهوری آمریکا از قدرت» توصیف کرده و نشانه آن را، ۲۷ سال فاصله سنی بین خودشان دانسته است. از سوی دیگر، آقای کلینتون از رفتاری که پس از افشای ماجرا با لوینسکی شد، ابراز پشیمانی می‌کند و می‌گوید: «وحشتناک است که زندگی مونیکا بر پایه آن رابطه تعریف می‌شود. این منصفانه نیست.»

انتهای پیام/

کد خبر: 10611