کرونا به آمازون رسید

جمعه،۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
کرونا به آمازون رسید

گروه بین الملل - علی‌رغم تلاش بیش از حد آمازون برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، کارمندان این شرکت در ایتالیا و سیاتل به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش  پیام ایران ، بر اساس گزارشات منابع خبری، شرکت آمازون اخیرا به کارکنان و کارمندان خود در طی ارسال یک ایمیل اعلام کرده که جواب آزمایش یکی از این افراد برای کرونا، مثبت اعلام شده است.

این شرکت همچنین تایید کرده که کارمند مذکور در سیاتل فعالیت می‌کرده و بیشتر در دفتر جنوبی این شهر فعالیت داشته است. این شخص آخرین روز فعالیتش در روز ۲۵ فوریه با حالتی مریض، از محل فعالیتش به سمت خانه رفته بود.

گفتنی است که این شخص اولین نفری نیست که از شرکا آمازون مبتلا به بیماری کرونا می‌شود. تاکنون دو نفر در ایتالیا نیز به این ویروس مبتلا شدند. با این حال ابتلای کارمندان آمازون، این شرکت را به بزرگ‌ترین کمپانی تبدیل می‌کند که تا به حال ابتلای کارمندانش به بیماری کرونا را رسما اعلام کرده است. در این شرایط شرکت آمازون در طی یک بیانیه اعلام کرد که آن‌ها از کارمندان مبتلا به کرونای خود همایت کامل می‌کنند و پشتیبانی لازم را انجام خواهند داد. این مجموعه همچنین کارمندان خود را در خانه آن‌ها قرنطینه کرده و در کمک به آن‌ها حمایت دارد.

دیگر اقدامات آمازون برای مقابله با شیوع کرونا

شرکت آمازون اخیرا اعلام کرده است که تمامی دارو‌های غیر معتبر که با نام درمانگر کرونا برای فروش در این سایت قرار می‌گیرند را از صفحات خود حذف می‌کند. این شرکت در اقدامات اخیر خود به واسطه‌ها اطلاع داده که تمامی لیست‌های مربوط به درمانگرهای تقلبی را از روی سایت برخواهد داشت. به نظر می‌آید که این شرکت یک سیستم برای بررسی تمامی محتویات مربوط به کرونا ایجاد کرده تا از وقوع و انتشار هر نوع ابهاماتی برای کاربران را بگیرد.

شرکت آمازون برای کنترل شایعات و حفظ سلامت کاربران سراسر جهان تا به حال بیش از یک میلیون جنس تقلبی را که مدعی درمان بیماری کرونا بودند، مسدود کرده و از روی سایت خود برداشته است. این شرکت همچنین اعلام کرد که بیش از ده‌ها هزار محصول را به دلیل قیمت گول زننده آن‌ها از سایت حذف کرده است. به گفته این ابرفروشنده، افراد اخیرا به دلیل شیوع بیماری کرونا قیمت بسیاری از وسایل بهداشتی مانند ماسک‌ها را به صورت باورنکردنی بالا مشخص می‌کردند و آن را بر روی سایت قرار می‌دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 10872