بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می‌کند

جمعه،۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
بارسلونا حقوق بازیکنان و کارمندانش را کم می‌کند

گروه ورزشی - باشگاه بارسلونا با توجه به ضرر و زیان ناشی از لغو بازی‌ها به خاطر کرونا تصمیم به کم کردن حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه گرفت.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از العین، انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان دنیای ورزش به ویژه فوتبال را متحمل ضرر و زیان زیادی کرد. لیگ‌های معتبر اروپایی از جمله لالیگا برگزار نمی‌شوند و باشگاه‌ها با توجه به اینکه هیچ درآمدی ندارند در تامین منابع مالی خود و پرداخت حقوق‌های نجومی به بازیکنان به مشکل برخورده‌اند.

باشگاه بارسلونا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به خاطر لغو بازی‌ها تصمیم به کم کردن حقوق بازیکنان و کارمندان باشگاه گرفته است.

پیش از  این بعضی از رسانه‌ها نوشتند که بازیکنان بارسلونا با وجود مشکلاتی که این باشگاه به خاطر کرونا دارد با کم شدن حقوق‌های خود مخالف هستند و باید دید که با این اقدام باشگاه چه واکنشی نشان خواهند داد.

روزنامه آس اسپانیا نوشت که باشگاه بارسلونا به خاطر متوقف شدن فعالیت ورزشی در سراسر جهان متحمل زیان سرسام آوری شده است. موزه باشگاه تعطیل شده و سفرهای ترویجی برگزار نمی‌شود و باشگاه درآمدی از طریق تبلیغات و فروش بلیت به دست نمی‌آورد و این باعث شده میلیون‌ها دلار زیان به باشگاه وارد شود و در این صورت پرداخت حقوق بازیکنان هم غیرممکن می‌شود و باشگاه مجبور به کم کردن حقوق آنها می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 10880