خانه لوکس و هواپیمای شخصی کریس

چهارشنبه،۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
خانه لوکس و هواپیمای شخصی کریس

گروه ورزشی - کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش به ایتالیا برگشته‌اند.

به گزارش  پیام ایران ، ستاره یوونتوس به‌همراه همسرش، جورجینا رودریگس، و فرزندانش سوار بر هواپیمای اختصاصی‌شان راهی ایتالیا شدند. آنها دو ماه را در جزیره مادیرا در پرتغال در قرنطینه گذرانده بودند. اسطوره پرتغالی بی‌صبرانه منتظر آغاز تمریناتش در سری «آ» است و باشگاهش می‌خواهد بار دیگر قهرمان سری «آ» شود.

البته بازگشت این فوق‌ستاره پرتغالی به تورین کمی بیشتر از حد انتظار طول کشید، چراکه هواپیمای اختصاصی آنها در شهر مادرید بود و مقررات قرنطینه اسپانیا اجازه پروازهای خارجی را نمی‌داد.

رونالدو هم در این میان دوست داشت به خانه تماشایی‌اش در تورین برگردد. عمارت زیبای او در این کشور از دو ویلای متصل به‌هم ساخته شده است. مسیر این عمارت از جاده‌ای اختصاصی می‌گذرد که مأموران امنیتی از آن محافظت می‌کنند.

این دو ویلا ورودی‌های جداگانه‌ای دارند و باغ‌های سرسبز و زیبای بیرون‌شان را احاطه کرده است. به این ترتیب ویلاها پنهان از انظار هستند و مشخص نیست چند اتاق خواب یا سرویس دارند. اما رونالدو چهار فرزند دارد و گفته می‌شود بچه پنجم او هم در راه است. به این ترتیب خانه او باید دست‌کم شش اتاق خواب و شش سرویس داشته باشد.

خانه او روی تپه‌ای قرار دارد که هیچ جایی به آن مشرف نیست و درخت‌های فراوانی که اطرافش هستند باعث می‌شوند هیچ‌کس نتواند از دور به خانه آنها دید داشته باشد.

رونالدو به این دلیل عاشق این خانه شده که شبیه عمارت سابق او در مادرید است. این خانه تمام تجهیزات لازم برای راضی کردن رونالدو را دارد. یک باشگاه بدنسازی بسیار مدرن در آن قرار دارد که او و جورجینا، همسرش، با هم از آن استفاده می‌کنند. خانه یک استخر شنا هم دارد که رونالدو پس از تمرینات سنگین با وزنه، دوست دارد در آن استراحت کند. به این ترتیب نیازهای او به‌عنوان یک ورزشکار در کلاس جهانی برطرف می‌شود.

maxresdefault-18.jpg

زمانی که رونالدو به یوونتوس پیوست، گاتزتا دلو اسپورت در توصیف خانه او نوشت: «انگار که تورین زیر پای CR7 قرار دارد. این خانه بزرگداشت شهر از قهرمانی است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند...»

اشاره این روزنامه به منظره فوق‌العاده‌ای است که رونالدو هر روز صبح با دیدن آن از خواب بیدار می‌شود. در یک سمت خانه چندین تپه است و در سمت دیگر یک رود جریان دارد. از خانه او می‌توان کل شهر تورین را دید و تماشای مناظر از پنجره‌هایش آرامش‌بخش است.

خانه رونالدو البته نزدیک به منطقه‌ای توریستی است که در آن کلیسای «مادر والامقام» قرار دارد.

هواپیمای شخصی

داخل+یک+جت+شخصی+چه+می_گذرد؟.jpg

کریستیانو رونالدو بی‌صبرانه منتظر بازگشت به تورین بوده است تا هم ساکن خانه‌ زیبایش شود و هم با هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس تمرین کند. او سوار بر هواپیمای گلف‌استریم G200 به ایتالیا برگشته است. رونالدو این هواپیما با دو موتور را در سال 2015 با قیمت 23میلیون یورو خرید. نام اصلی هواپیمای او «آسترا گلکسی» است و می‌تواند به سرعت 900کیلومتر در ساعت برسد. به این ترتیب برای رونالدو حدود شش ساعت و 25 دقیقه طول کشید که از فرودگاه فونچال به تورین-کاسل برود. هواپیمای او می‌تواند در یک سفر 6300کیلومتر را بپیماید و چهار مسافر هم داشته باشد و مناسب سفر از اسپانیا به ایتالیا و پرتغال است. با کمی تغییر می‌توان تا 10 مسافر را هم سوار این هواپیما کرد.

این مدل از هواپیما اولین‌بار در سال 1997 به پرواز درآمد و البته تنها 250 نمونه از آن ساخته شده است. به این ترتیب رونالدو هواپیمایی بسیار کمیاب در اختیار دارد. آخرین هواپیما از این مدل در سال 2011 ساخته و از آن پس تمرکز روی تولید مدل G250 گذاشته شد. رونالدو در هواپیمایش یک کمد لباس دارد و می‌تواند از اینترنت بی‌سیم، تلفن، دستگاه فکس، اجاق برقی، مایکروویو، یخچال و یک سیستم نمایش فیلم بهره ببرد. شاید هم برای مهمانانی که با این هواپیما مسافرت می‌کنند، فیلم گل‌های برتر رونالدو پخش شود!

انتهای پیام/
منبع: سان

کد خبر: 11387