افزایش تعداد تعویض ها، اولین اقدام فیفا برای ازسرگیری مسابقات فوتبال

چهارشنبه،۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
افزایش تعداد تعویض ها، اولین اقدام فیفا برای ازسرگیری مسابقات فوتبال

گروه ورزشی - فیفا هم اخیرا تصمیم گرفته تا برخی از قوانین موجود در فوتبال را به خاطر وضعیت کنونی تغییر دهد.

به گزارش  پیام ایران  در حالی که این روزها بسیاری از کارشناسان از تطبیق شرایط ورزش دنیا با ویروس کرونا  صحبت می‌کنند  فیفا هم اخیرا تصمیم گرفته تا برخی از قوانین موجود در فوتبال را به خاطر وضعیت کنونی تغییر دهد.

یکی از پیشنهاداتی که به همین منظور ارائه شده بود انجام ۵ تعویض در هر بازی به خاطر حفظ بیشتر سلامت بازیکنان بود. پیشنهادی که حالا مارکا خبر داده فیفا آن را پذیرفته است.

براساس این گزارش فیفا قرار است که با ۵ تعویض در هر مسابقه موافقت کند. در حال حاضر پاندمی کوید-۱۹ شرایط فوتبال را تغییر داده‌اید برای همیشه- و اقدامات آتی در راستای سلامت همه بازیکنان و دست اندرکاران خواهد بود. فیفا در حال حاضر در حال تهیه مستنداتی براساس توصیه های پزشکی است که به آن عمل کند.

با این حال از دفتر مرکزی فیفا در زوریخ اخبار تایید شده ای به مارکا رسیده است که  فیفا انجام ۵ تعویض را در شروع مسابقات اعمال خواهد کرد. این درخواستی است که اتحادتیه فوتبال انگلستان داده بود و فیفا درتلاش است برای جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان آن را اجرا کند. 

اما یکی دیگر از پیشنهاداتی که به فیفا داده شده کم شدن زمان هر نیمه به کمتر از ۴۵ دقیقه است اما فیفا این موضوع را کاملا غیرقابل قبول دانسته چون باعث تغییرات اساسی در فوتبال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 11390