توضیح چلنگر از تهیه فیلم های مستهجن دلال ها از بلاژویچ

دوشنبه،۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
توضیح چلنگر از تهیه فیلم‌های مستهجن دلال ها از بلاژویچ

گروه ورزشی - پس از بیست سال موضوعی داغ و جنجالی دوباره مطرح شده: دلال ها و قدرت شان در فوتبال. گفته شده آنها از بلاژوییچ فیلم تهیه کردند و او را مجبور به اجرای خواسته هایشان کردند.

به گزارش  پیام ایران ، چلنگر در مورد ادعای جنجالی تهیه فیلم مستهجن از بلاژویچ، از سرمربی سابق تیم ملی دفاع کرده اما ماجرا را به گونه دیگری روایت کرده است.

بعد از درخواست وزیر ورزش از وزارت اطلاعات برای ورود به عرصه فوتبال و جلوگیری از فساد برخی دلال‌ها در این حوزه دیروز روایت جنجالی از حضور این افراد مطرح شد.

یکی از مربیان قدیمی فوتبال در مصاحبه ای  با ایسنا مدعی شده بود که میروسلاو بلاژویچ به خاطر فیلم‌های مستهجنی که دلالها از او گرفته بودند مجبور شده بود تا در میان لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بازیکنان مد نظر دلال‌های فوتبال در ایران را هم بگنجاند.

«در آن مقطع ماموران امنیتی و نظارتی مرا خواستند. با هم به هتلی رفتیم و در یکی از اتاق‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم. در آن جلسه یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت. من خاطره جالبی از دوره بلاژویچ تعریف کردم که متوجه شدم خودشان موضوع را به ریز می‌دانند. دوره این سرمربی کروات، مافیای دلالی از او فیلم‌های مستهجن تهیه کرده بودند و پس از تهدیدش خواسته بودند تا همکاری لازم را داشته باشد. از قرار معلوم در آن مقطع برخی بازیکنان را این گروه دلالی به عضویت تیم ملی درمی‌آورند. یعنی بلاژویچ تعدادی بازیکن به تیم ملی دعوت می‌کرد و نام تعدادی را هم این گروه دلالی به او می‌دادند که به تیم ملی دعوت کن»

 اینها بخشی از مصاحبه ای است که مربی ای که نامی از او برده نشده این موارد عجیب را مطرح کرده است. اما چلنگر که با حضور بلاژویچ در ایران به عنوان مترجم او در تیم ملی مشغول به کار شد و به نوعی جعبه سیاه مریان کروات در ایران محسوب می شود نسبت به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد. «گر بخواهم ساده صحبت کنم باید بگویم که نهایت خلاف بلاژویچ، سیگار کشیدن بوده است. برای من سوال است که چرا در این ۲۰ سالی که از سرمربیگری او در تیم ملی گذشته، هیچ صحبتی درباره فیلم مستهجن نبوده و حالا یکدفعه چنین بحثی مطرح شده است»

امروز هم روزنامه خبر ورزشی در مصاحبه ای با چلنگر به شفاف سازی در این مورد پرداخته و مترجم سابق بلاژویچ این بار ماجرا را به شکل دیگری روایت کرده است.

چلنگر مدعی شده یکی از بازیکنان تیم ملی در آن زمان فیلم‌های مستهجن تهیه می کرده و بازیکن مذکور الان در زندان به سر می برد. چلنگر البته نامی از بازیکن مورد اشاره خود در این مصاحبه نیاورده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 11449