مستخدم خانه ٨ میلیارد از صاحبخانه سرقت کرد

پنج شنبه،۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
مستخدم خانه ٨ میلیارد از صاحبخانه سرقت کرد

گروه اجتماعی>حوادث - کارگر خانه در اقدامی ناجوانمردانه دار و ندار صاحبخانه را به تاراج برد.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از شهروند، مستخدمی که پس از ١٠‌سال کار در خانه مالباخته، در آخرین روز خدمتش هشت‌‌میلیارد ریال سرقت کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. ساعت ١٠ صبح روز بیست‌ودوم فروردین‌ماه زوجی جوان که مالک یک ساختمان در اقدسیه بودند، به کلانتری ١٢٣ نیاوران مراجعه و از به سرقت‌رفتن اموال طلا و جواهرات‌شان شکایت کردند.

شاکیان مدعی بودند که از ساختمان‌شان مقادیری طلا و جواهر شامل؛ سه سرویس طلا، ٢ شمش ٢٠ گرمی طلا، ۶ سکه تمام، ٧و‌نیم ‌سکه طلا و یک انگشتر و گردنبند ست قدیمی طلا به همراه ٣٠‌هزار دلار به ارزش هشت‌میلیارد ریال سرقت شده است.با توجه به حساسیت موضوع، مأموران عملیات کلانتری به محل اعزام شده و در تحقیقات مشخص شد تنها مظنون پرونده نظافتچی ساختمان است که به مدت ١٠‌سال در این ساختمان به نظافت و امورات خانه می‌پردازد و هفته‌ای دو الی سه‌بار در این محل در رفت‌وآمد است.با شناسایی مخفیگاه متهم، او دستگیر و به کلانتری منتقل شد. نظافتچی ساختمان در ابتدا منکر سرقت بود و پس از بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد.

متهم در این‌باره به مأموران گفت: «سرقت‌ها را در پنج مرحله مرتکب شدم و آخرین سرقتم شامگاه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه بود که مالباختگان متوجه شدند. درحال حاضر نیز، همه طلاهای سرقت‌شده را فروخته‌ام، اما دلارها در محل سکونتم است.» سرهنگ «خلیل لطفی»، رئیس کلانتری ١٢٣ نیاوران، با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام شدند و دلارهای سرقتی کشف شد، گفت: «دلارهای کشف‌شده به مالباخته تحویل و کشف جرئیات پرونده و شناسایی خریداران طلاهای سرقتی در دستور کار قرار دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 11481

کد خبر: 11481