علیرضا قربانی کنسرت آنلاین رایگان برگزار می کند

چهارشنبه،۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
علیرضا قربانی کنسرت آنلاین رایگان برگزار می کند

گروه فرهنگ و هنر - علیرضا قربانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از اجرای کنسرت آنلاین در صفحات اینستاگرام و یوتیوب‌ خبر داد.

به گزارش  پیام ایران به نقل از ایسنا، چهارم خرداد همایون شجریان با انتخاب ایرانسل به عنوان اسپانسر، کنسرت آنلاینی را که رایگان هم نبود در تالار وحدت روی صحنه برد. مخاطبان می‌توانستند از طریق یک تلویزیون تعاملی این برنامه را مشاهده کنند ولی در انتها این اجرا با شکست مواجه شد؛ چراکه افراد زیادی با وجود پرداخت هزینه‌ی اجرا، موفق به تماشای آن نشدند و البته در ادامه اعلام شد که این مبالغ به صاحبانشان بازگردانده می‌شود. اکنون درست چند شب بعد از آن اجرا، قربانی که سال گذشته آلبومی را به همراه شجریان منتشر کرد، خبر از اجرای آنلاین و رایگان خود داد.

قربانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم‌نظیر هم‌میهنان عزیز از مجموعه کنسرت‌های «با من بخوان» در سال گذشته، برای اجرای این کنسرت بصورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی شد و تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا کنند.

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر «روزگار غریب» ، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست »، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ از طریق صفحه رسمی اینستاگرام و یوتیوب علیرضا قربانی و سایر پلتفرم‌هایی که فردا به صورت کامل معرفی خواهند شد و به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود.
این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به امید دیدار، علیرضا قربان»

انتهای پیام/

کد خبر: 11560