«مست عشق» آخر تابستان آماده نمایش می شود

چهارشنبه،۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
«مست عشق» آخر تابستان آماده نمایش می شود

گروه فرهنگ و هنر - فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود.

به گزارش  پیام ایران به نقل از روابط عمومی «مست عشق»، مهران برومند تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد: فیلمبرداری چند سکانس کوتاه از «مست عشق» به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید. همچنین تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب درحال انجام است و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می‌شود.

برومند گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش‌بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل فنی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، انتهای تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی کامل به اوضاع نمایش فیلم در سینماهای ایران و جهان دارد. به هرحال این فیلم محصول مشترک است و باید همزمان در ایران و ترکیه روی پرده برود.

برومند درباره مشغول شدن حسن فتحی در یک پروژه دیگر گفت: مطابق توافق‌مان با آقای فتحی، ایشان تا انتهای «مست عشق» همراه این پروژه خواهند بود و بر امور فنی و مراحل پس از تولید فیلم تا انتها نظارت خواهند داشت.

وی درباره سکوت خبری پروژه عنوان کرد: ما معمولا وقتی چیزی را اعلام می‌کنیم که خبر مهمی داشته باشیم. وقتی وضعیت اکران فیلم در جهان مشخص نیست، چرا انتظار بیهوده ایجاد کنیم؟ ما پروژه را آماده نمایش می‌کنیم ولی تصمیم‌گیری درباره زمان اکران به زمان بازگشایی و روشن شدن وضعیت سینماهای جهان با وجود محدودیت‌های کرونا موکول می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 11647