اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش یکساله سایپا اعلام شد

يکشنبه،۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
اسامی برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله  سایپا اعلام شد

گروه اقتصادی - با پایان یافتن قرعه‌کشی ۹ محصول طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا که امروز و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها به انجام رسید، اسامی برندگان در سایت فروش این شرکت اطلاع‌رسانی شد.

نتایج قرعه‌کشی بر اساس کد پیگیری اعلام شده به هر نفر در سایت اصلی سایپا و سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس www.saipacorp.com  منتشر شده و منتخبان از ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه) می‌توانند نسبت به پرداخت علی‌الحساب خودروی ثبت نامی اقدام کنند و این فرصت ۷۲ ساعت پیش بینی شده است.

اسامی برندگان قرعه کشی را اینجا ببینید.

به گزارش ایرنا، در طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات گروه سایپا بیش از ۲۶۴ هزار نفر ثبت نام کردند که واجدان شرایط در سامانه قرعه‌کشی قرار گرفته و ۴۰ هزار نفر از آنها برای تخصیص ظرفیت در نظر گرفته شده این طرح انتخاب شدند.

در قرعه‌کشی امروز مالکان ۱۰ هزار «شاهین» (خودروی نوبرانه سایپا) مشخص شدند؛ خودرویی که به گفته مسوولان این گروه صنعتی، نخستین تولیدات آن دی‌ماه امسال تحویل منتخبان خواهد شد.

تا پیش از مشخص شدن نتیجه پایش سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، ۷۴ هزار نفر برای خودروی شاهین، ۸۹ هزار نفر برای ساینا اس، ۳۲ هزار نفر برای کوییک اس، ۳۰ هزار نفر برای کوییک دنده‌ای، ۲۱ هزار نفر برای کوییک آر (دو رنگ) و نزدیک به ۱۸ هزار نفر برای وانت‌های ۱۵۱ سایپا و زامیاد ثبت‌نام کردند.

این در حالی است که در این طرح ۱۰ هزار خودرو شاهین، هشت هزار خودرو ساینا اس، پنج هزار کوییک اس، پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک آر (دو رنگ)، دو هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و دو هزار و ۸۰۰ دستگاه نیز از محصولات شرکت زامیاد به منتخبان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 11671