محدودیت تردد در جاده‌های مازندران از سه‌شنبه اجرا می شود

دوشنبه،۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
 محدودیت تردد در جاده‌های مازندران از سه‌شنبه اجرا می شود

گروه اجتماعی - پیش بینی می شود جاده های شمالی در آخر هفته شاهد ترافیک سنگین باشند.

به گزارش  پیام ایران ، پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران پرداخت.

بر اساس برنامه ریزی پلیس راهور محور کندوان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب مسدود و از ساعت ۱۵ سه شنبه تا ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه می شود.

همچنین از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ( ۲۹ خرداد تا ۳۱ خرداد ) تا ۲ بامداد روز بعد از کرج به شمال مسدود  و از ساعت ۱۵ همان روزهای اعلام شده  تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به جنوب یک طرفه می‌شود.

محور هراز

طبق اعلام پلیس راهور  تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ روز  سه شنبه  ۲۷خرداد تا ۲ بامداد یکشنبه اول تیرماه در جاده هراز ممنوع است.

همچنین تردد خودروها از ساعت ۱۲ جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به شمال ممنوع و این جاده از ساعت ۱۴ همان روزها تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

محور سوادکوه

تردد تمامی تریلی ها  به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ خرداد از شمال به جنوب و بالعکس ممنوع است.

طبق تقویم ؛چهارشنبه ۲۸خرداد هفته جاری به مناسبت شهادت حضرت جعفر صادق ( ع ) تعطیل است.

استان مازندران دارای ۶ جاده مواصلاتی با استان های دیگر است که هراز و کندوان به دلیل نزدیکی به پایتخت پر ترددترین آنها هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 11676