پیام تسلیت رییس جمهور برای محمدعلی کشاورز

دوشنبه،۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
پیام تسلیت رییس جمهور برای محمدعلی کشاورز

گروه اجتماعی - رییس جمهور درگذشت محمد علی کشاورز، بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.

به گزارش  پیام ایران ،رییس جمهوری با ارسال پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم استاد محمدعلی کشاورز نوشت: این هنرمند برجسته و چهره فرهیخته فرهنگ و هنر کشورمان با ایفای نقش‌های ماندگار در صحنه‌های گوناگون تئاتر، تلویزیون و سینما، یاد و خاطره‌ای فراموش نشدنی در دفتر زرین هنر ایران برجا گذاشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با ارسال پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم استاد محمدعلی کشاورز اظهار داشت: درگذشت هنرمند نام آشنا و چهره فرهیخته فرهنگ و هنر کشورمان، مرحوم استاد محمدعلی کشاورز باعث تألم و تأثر فراوان شد.

رییس جمهوری تصریح کرد: این هنرمند برجسته در صحنه‌های گوناگون تئاتر، تلویزیون و سینما با ایفای نقش‌های ماندگار و خلق تصاویری درخشان از فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم به افتخار کسب نشان درجه یک فرهنگ و هنر نائل شد و یاد و خاطره‌ای فراموش نشدنی در دفتر زرین هنر ایران برجا گذاشت.

روحانی خاطرنشان کرد: اینجانب ضایعه وارده را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی، مسألت دارم.

استاد محمدعلی کشاورز هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون روز گذشته یکشنبه ۲۶ خرداد ماه در سن نودسالگی بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 11680