غرق شدن همزمان ۸ کودک در رودخانه!

سه شنبه،۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
غرق شدن همزمان ۸ کودک در رودخانه!

گروه جامعه>بین الملل - ​سهل انگاری والدین و رها کردن چند کودک در کنار رودخانه حادثه‌ای دردناک را رقم زد.

به گزارش  پیام ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران، بزرگ‌ترین خطری که از سوی والدین جان هر کودکی را تهدید می‌کند و می‌تواند فاجعه بیافریند، تنها رها کردن آن‌ها در محیط خانه یا بیرون از خانه است. مانند تراژدی که به تازگی در منطقه‌ای در جنوب غربی چین رخ داد و هشت کودک به طرزی دردناک جانشان را از دست دادند. این کودکان پس از سقوط و پریدن به داخل رودخانه به کام مرگ کشانده شدند.

ماجرا هنگامی رخ داد که یکی از این کودکان که در کنار رودخانه مشغول بازی بود به داخل آب افتاد و هفت کودک دیگر به ترتیب برای نجات کودکانی که در  رودخانه در حال غرق شدن بود، وارد رودخانه شدند اما همگی آن‌ها جان خود را از دست دادند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین همه این کودکان در یک مدرسه ابتدایی مشغول به تحصیل بودند و همگی آن‌ها در  «میکژین»، شهری در حومه کلانشهر «چونگ کینگ» واقع در استان سی چوان زندگی می‌کردند.

این اتفاق بعدازظهر روز یکشنبه و در رودخانه «فو» واقع در جنوب غربی چین رخ داد. گفته می‌شود عمق این رودخانه بین ۲ تا ۱۵ متر است و تیم‌های نجات، شب هنگام موفق به کشف اجساد این کودکان در رودخانه شدند. این در حالی است که تیم‌های نجات عملیات جست‌وجو را در  هوای بارانی و در ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر آغاز کرده بودند.

12110916_212.jpg

در تصاویری که منتشر شده، تیم‌های نجاتی که مشغول جست‌وجو برای یافتن اجساد هستند نشان داده شده‌اند و بیش از ۲۰۰ امدادگر در این عملیات نجات شرکت داشتند. از میان اجساد پیدا شده، ۷ جسد تا ساعت ۶:۳۰ تاریخ ۲۲ ژوئن و جسد هشتم نیز تا ساعت ۷:۳۰ همین روز پیدا شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین قربانیان یک پسر و ۷ دختر بودند.

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

12110917_812.jpg

انتهای پیام/

کد خبر: 11728