وحید خزایی بازداشت شد + تصاویر

پنج شنبه،۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
وحید خزایی بازداشت شد + تصاویر

گروه اجتماعی - وحید خزائی (از چهره‌های جنجالی اینستاگرام) هنگام ورود به فرودگاه امام خمینی بازداشت شد.

به گزارش  پیام ایران به نقل از تسنیم، وحید خزایی ساعاتی پیش به دست ضابطان سازمان اطلاعات سپاه، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بازداشت شد.

او در سال 94 پس از اینکه همراه تعدادی از دختران در نقاط مختلف تهران اقدام به تهیه تصاویر نامناسب کرده بود، بعد از انتشار گسترده این عکس‌ها در فضای مجازی، بازداشت شد.

پس از انتشار این تصاویر، در پیامی تصویری که خودش در فضای مجازی منتشر کرد، مدعی شد که دختران حاضر در این تصاویر از اقوام و خانواده وی هستند و این تصاویر بعد از سرقت تلفن همراه در فضای مجازی پخش شده است.

اما مشخص شد ادعاهای مطرح شده توسط وی درباره سرقت گوشی تلفن همراه وی در هیچ مرجع انتظامی و قضایی ثبت نشده است.

همچنین پیگیری‌های انجام‌شده نشان می‌داد خانه‌هایی که برخی از تصاویر در آن ثبت شده است، هیچ‌یک متعلق به او نبود و وی با نشان دادن این املاک اقدام به اغفال دختران جوان می‌کرده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، خزائی آن زمان کارگر یک بنگاه معاملات ملکی بود و با در اختیار داشتن کلید خانه‌های مشتریان بنگاه، اقدام به سوءاستفاده از این اماکن و اغفال دختران می‌کرده است.

پس از ثبت شکایت متعدد دختران اغفال‌شده، این جوان که چند روزی متواری شده بود، دستگیر و پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه‌مدت، با رضایت برخی شکات، از زندان آزاد شد.

خزائی بلافاصله به ترکیه گریخت و در این کشور نیز با تداوم فعالیت‌های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و ترویج مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی سایت‌های شرط بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به خارج‌سازی مقادیر معتنابهی ارز از کشور کرد.

تصاویر زیر مربوط به دستگیری وحید خزائی در سال 94 است.

وحید خزایی بازداشت شد + تصاویر

وحید خزایی بازداشت شد + تصاویر

وحید خزایی بازداشت شد + تصاویر

انتهای پیام/

کد خبر: 11735