پلیس پایتخت نیرو استخدام می کند+شرایط جذب

چهارشنبه،۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
پلیس پایتخت نیرو استخدام می کند+شرایط جذب

گروه اجتماعی - پلیس پایتخت اعلام کرده واجدین شرایط را به استخدام خود در می آورد.

به گزارش  پیام ایران  به نقل از مهر، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبر جذب نیروی انسانی با مدرک دیپلم در پایتخت نحوه ثبت نام برای علاقمندان را هم تشریح کرد.

سرهنگ ایوب گرامی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بین علاقمندان مرد و زن ۲۰ تا ۲۳ سال سن با مدرک تحصیلی دیپلم با معدل حداقل ۱۴ در مقطع درجه داری استخدام می‌کند.

وی افزود: ما از همه افراد متقاضی زن و مرد که تمایل دارند در پلیس خدمت کنند دعوت می‌کنیم تا برای جذب و استخدام در نیروی انتظامی اقدام کنند.

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ با اشاره به شرایط استخدام گفت: حداقل سن برای استخدام زنان و مردان در نیروی انتظامی ۱۸ سال است. البته سن تعیین شده برای استخدام افرادی که می‌خواهند به عنوان درجه داری وارد نیروی انتظامی شوند برای آقایان حداکثر ۲۵ و برای زنان ۲۳ سال است.

سرهنگ گرامی با بیان اینکه محدودیتی برای جذب نیرو در حال حاضر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که با مدرک دیپلم وارد نیروی انتظامی می‌شوند درجه گروهبانی دریافت کرده و هر چهار سال یک بار درجه آنها بالا می‌رود.

وی با اشاره به جذب پلیس افتخاری گفت: شرایط سنی برای جذب پلیس افتخاری حداقل ۱۵ سال و حداکثر ۶۵ سال است. محدودیت سنی و جنسی در خصوص جذب پلیس افتخاری وجود ندارد و همه افراد با هر نوع شغلی می‌توانند در این زمینه خدمت کنند.

معاون نیروی انسانی تهران بزرگ در پایان گفت: متقاضیان برای انجام مراحل پذیرش خود به آدرس میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، طبقه سوم پلیس پیشگیری پایتخت مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۶۳۹۸۱۲۲۹ و یا شماره ۶۳۹۸۱۲۰۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 11766