سرمربی یوونتوس اخراج شد

شنبه،۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
سرمربی یوونتوس اخراج شد

گروه ورزشی - کمتر از یک روز پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، مقام‌های ارشد یوونتوس مائوریستیو ساری را از سرمربیگری قهرمان سری آ ایتالیا اخراج کردند.

به گزارش  پیام ایران ، ساری که توانسته بود امسال یووه را به مقام قهرمانی لیگ ایتالیا برساند، در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم دو بر یک بر المپیک لیون فرانسه پیروز شد اما باخت یک بر صفر در بازی رفت به حذف یووه از ادامه رقابت‌ها انجامید. به همین دلیل، ساری پس از فقط یک سال نشستن روی نیمکت سرمربیگری قهرمان ۹ فصل اخیر ایتالیا برکنار شد.

آندریا آنیلی، رئیس باشگاه یووه اندکی پس از پایان بازی بامداد شنبه در ورزشگاه آلیانتس گفته بود باید درباره همه چیز یک بررسی و بازبینی اساسی انجام دهد. از نخستین روزهای نشستن ساری روی نیمکت یوونتوس، کارشناسان از شیوه بازی این تیم بسیار انتقاد می‌کردند. هر چند یووه در پایان لیگ با یک امتیاز برتری نسبت به اینترمیلان نهمین قهرمانی خود را جشن گرفت اما مدیران باشگاه انتظار داشتند ساری با کریس رونالدو و دیگر ستاره‌ها تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان بالا برود.

یوونتوس آخرین بار سال ۱۹۹۶ با هدایت مارچلو لیپی قهرمان لیگ قهرمانان شد و تلاش‌های مربیان و ستاره‌های این تیم در ۲۴ سال اخیر برای بالا بردن جام قهرمانی در اروپا بی‌نتیجه بوده است. فابیو کاپلو، دیدیه دشان، کلودیو رانیری، آلبرتو زاکرونی، لوییجی دلنری، آنتونیو کونته و مکس الگری سرمربیان مشهور یووه در دو دهه اخیر بودند که بدون قهرمانی در اروپا باشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 12005