جدیدترین نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۳ شهریور

پنج شنبه،۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
جدیدترین نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۳ شهریور

گروه اقتصادی - قیمت سکه و طلا و ارز اعلام شد.

به گزارش  پیام ایران ، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک میلیون و ۸۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان است.

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۲۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۷۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۳۶دلار معامله می‌شود.

به‌روزرسانی: ‌پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۸۸ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۷۵ هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۷۱۴  هزار

انس طلا(دلار)

۱۹۳۶.۲

در حالی که دلار ضعیف و نگرانی ها در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی به دلیل تداوم افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا جذابیت بازار طلا را همچنان حفظ کرده است، قیمت فلز زرد پس از کاهش قابل توجه جلسه قبل، امروز اندکی افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۳ درصد افزایش به ۱۹۴۷ دلار و ۳۰ سنت رسید. قیمت طلا شاهد افت ۱.۴ درصدی بود. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۰.۴۶ درصد رشد به ۱۹۵۳ دلار و ۶۰ سنت رسید.

شاخص دلار آمریکا پس از افزایش قابل توجه در جلسه قبل، امروز شاهد افت ۰.۱ درصدی بود و موجب شد تا طلا برای خریدارانی که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند تا حدودی ارزان شود.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۵۵۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳ میلیون و ۱۶۰ هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و ۷۲۰ هزار

به گزارش تسنیم،‌  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان، یورو ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان درج شده است.

► قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، افزایش یافته و دلار از روز چهارشنبه هفته قبل در این صرافی ها وارد کانال ۲۳ هزار تومان شده بود ولی از عصر روز سه‌شنبه بار دیگر به کانال ۲۲ هزار تومان بازگشت.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۲ هزار و ۴۵۰  

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۴ هزار و ۱۰۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۶ هزار و ۶۵۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۸ هزار و ۲۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۶۵۰   

قیمت پوند

۳۱ هزار و ۵۰۰

 

انتهای پیام/

کد خبر: 12151