تمدید دورکاری در استان تهران تا پایان شهریور

چهارشنبه،۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
تمدید دورکاری در استان تهران تا پایان شهریور

گروه اجتماعی - استاندار تهران از تمدید دورکاری در ادارات استان تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش  پیام ایران به نقل از ایسنا، انوشیرون محسنی بندپی در حاشیه جلسه تقدیر از تعاونیهای برتر استان تهران در جمع خبر نگاران گفت: متاسفانه در کشور و به ویژه استان تهران وضعیت کرونا به حالت پایدار نرسیده و میزان بستری ها در تهران ۳۱۰۰ نفر است. پس از سوم مرداد که روزانه کاهش موارد ابتلا و فوتی را داشتیم یک هفته ای است که وضعیت در این حوزه ثابت شده و بهبود یافتگان کمتر از افرادی است که در بیمارستان ها بستری می شوند.

وی تاکید کرد: در این شرایط نیاز است تا شهروندان توجه ویژه ای به بهداشت فردی و عمومی داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار تهران در خصوص تمدید محدودیت ها در سطح استان تهران گفت: تمدید دورکاری تا پایان شهریور ماه در استان تهران انجام شده اما طرح ترافیک به قوت خود باقی است و در تهران اجرا خواهد شد. در حال حاضر ۹۵ درصد از شهروندان استفاده از ماسک را در مترو انجام می دهند ولی فاصله گذاری در مترو را خیلی نمی توانیم به آن اطمینان داشته باشیم.

محسنی بندپی در خصوص فعالیت مدارس نیز گفت: در مدارس آموزش حضوری، مجازی و استفاده از تلویزیون با همکاری صدا و سیما پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 12177