بورس تهران سبزپوش شد

چهارشنبه،۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ساعت
بورس تهران سبزپوش شد

گروه اقتصادی - بورس امروز رشد 40 هزار واحدی را تجربه کرد.

به گزارش  پیام ایران ، بازار سهام امروز چهارشنبه ۲ مهرماه را همراه با رشد آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۳۹ هزار و ۴۹۴ واحدی وارد کانال ۱.۶ میلیون واحد شد و بر سکوی یک میلیون و ۶۲۰ هزار واحد نشست.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۹ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۴۹۴ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۲۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۶۹ واحد مثبت به رقم ۴۱۴ هزار و ۸۴۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۱۹ هزار و ۵۷۳ معامله به ارزش ۸۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۱۲ واحد رشد رقم ۱۸ هزار و ۲۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۸۲ هزار و ۳۶۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۵ میلیارد و ۴۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، بیمه پاسارگاد و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 12248