گرانترین دروازه‌بان جهان از تیمش جدا می شود

جمعه،۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
 گرانترین دروازه‌بان جهان از تیمش جدا می شود

گروه ورزشی - چلسی قصد دارد کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان خود را قرض بدهد. ادوارد‌مندی جانشین او در دروازه چلسی خواهد شد. یکی از اولویت‌های فرانک لمپارد در تابستان خرید یک دروازه‌بان بود و سرانجام مندی با قیمت 22 میلیون پوند به چلسی پیوست.

به گزارش  پیام ایران  ، کپا در 18 ماه گذشته روزهای سختی را گذرانده است. او چندین اشتباه بزرگ داشته، از جمله در دیدار این هفته برابر لیورپول که منجر به گل سادیو مانه شد. لمپارد از این دروازه‌بان اسپانیایی خسته شده و به باشگاه گفته که او را قرض بدهند. این در حالی است که چلسی اصرار دارد هنوز تصمیمی درباره آینده او گرفته نشده است. این دروازه‌بان 25ساله با قیمت 72 میلیون پوند، که در خرید دروازه‌بان رکورد به شمار می‌رود، در سال 2018 از اتلتیک بیلبائو به چلسی پیوست.

او در این فصل دروازه‌بان شماره یک چلسی بوده اما در هفته نخست برابر برایتون اشتباهی داشت که منجر به گل حریف شد و سپس برابر لیورپول توپ را به مانه تقدیم کرد. حضور مندی به معنای پایان دوران کپا در چلسی است. سران چلسی امیدوارند که کپا در دوران قرضی‌اش خوب کار کند تا او را در تابستان بعد به فروش برسانند. والنسیا و سویا در اوایل تابستان کپا را می‌خواستند اما قیمت بالای چلسی مانع انتقال او شد. حالا که قرار است او قرض داده شود، احتمالاً این دو باشگاه دوباره برای جذب او وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

 

کد خبر: 12261