ماجرای کتک خوردن دختری توسط ۲ زن در آبادان | بازداشت مامور حراست به خاطر لمس بدن زن جوان

جمعه،۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
ماجرای کتک خوردن دختری توسط ۲ زن در آبادان | بازداشت مامور حراست به خاطر لمس بدن زن جوان

گروه اجتماعی > حوادث - انتشار یک ویدئو در فضای مجازی درباره ضرب و شتم فجیع یک دختر در آبادان توسط خانواده‌ مردی که گفته می‌شود به دختر تجاوز کرده و یکی از مسئولان مدرسه است، بازتاب گسترده‌ای بین کاربران داشته است.

به گزارش  پیام ایران به نقل از رکنا، ویدئویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و به سرعت دست به دست شد که دختر بی‌رمقی را با صورت خونین نشان می‌دهد که روی زمین افتاده و چند زن و مرد، او را دوره کرده‌اند.

یکی از زنان، دست‌های دختر را در دست‌های خود نگه داشته و دیگری، موهای او را محکم در دست‌های خود گرفته و بر سر و صورت دختر می‌زند و به او اعتراض می‌کند که چرا آن کار را کرده است. یکی از زنان در پاسخ به فردی که سوال می‌کند چه کسی این دختر را به این روز انداخت، مدام فریاد می‌زند که «من زدمش ... من زدمش.»

این ویدئو را اولین‌بار یک روزنامه‌نگار در توییتر منتشر کرد و سپس کاربران، آن را بازنشر کردند و به شدت مورد انتقاد دادند. در توضیحات این ویدئو آمده است: «‏به این دختر توسط یک فرد در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراض کرده و صدایش را بلند کرده، خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان این بلا را بر سر دختر آورده‌اند. وجدان‌های خاموش و جامعه ای که به جای متجاوز قربانی را تنبیه می‌کند.»

فرماندار ویژه آبادان از ارائه جزئیات بیشتر درباره این اتفاق خودداری کرد اما گفت: «این موضوع، به آن صورتی نیست که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.»

بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده یکی از مدیران سابق پالایشگاه آبادان به این زن تجاوز می‌کند. این زن پس از بارداری به خانه مرد متجاوز مراجعه می‌کند اما خانواده مرد او را کتک می‌زنند.

فرماندار آبادان اما این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید «این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی این زن با خانواده مرد اتفاق افتاده است.»

موسوی درباره جزئیات «درگیری شخصی» سکوت می‌کند و می‌گوید «در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره در صدا و سیمای آبادان صحبت خواهد کرد.»

ظهر امروز و پس از انتشار این فیلم که گفته می‌شود در منطقه بریم آبادان فیلمبرداری شده، سروان امیرسام کمایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان به برنا گفته بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است: «در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است. شنیده ها حاکی از آن است، شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند. در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.»

به گفته او: «تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.» 

انتهای پیام/

کد خبر: 12372