افت سنگین بورس با کاهش 37 هزار و 465 واحدی شاخص

دوشنبه،۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
افت سنگین بورس با کاهش 37 هزار و 465 واحدی شاخص بورس

گروه اقتصادی - تالار شیشه ای امروز دوشنبه ۵ آبانماه را با افتی سنگین شروع کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افت ۳۷ هزار و ۴۶۵ واحد بر سکوی یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد نشست.

به گزارش  پیام ایران، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۷ هزار و ۴۶۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۷۷۹ واحد کاهش به رقم ۳۸۴ هزار و ۳۴۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۶۵۴ هزار و ۱۴۲ معامله به ارزش ۶۰ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، بانک ملت و نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۰۵ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۴۷۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۷۰ هزار و ۵۱۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 12388