بورس دوباره سبزپوش شد

شنبه،۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بورس دوباره سبزپوش شد

گروه اقتصادی - بورس تهران پس از چند روز دوباره سبز شد.

به گزارش  پیام ایران ، بازار سهام امروز شنبه ۱۰ آبانماه را بعد از روزهای متوالی ریزشی با روندی صعودی آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۸۲۶ واحد کانال ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت و هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد قرار دارد.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۸۲۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۸۵۴ واحد افزایش به رقم ۳۷۸ هزار و ۸۲۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۲۶ هزار و ۲۳۵ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۱۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۲۷۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۹۵ هزار و ۶۷۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، شرکت آهن و فولاد ارفع و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 12418