جام 2022 قطر پاییز برگزار می شود

جمعه،۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
با اعلام اینفانتینو؛ سنت شکنی زمان برگزاری جام جهانی
جام 2022 قطر پاییز برگزار می شود

گروه ورزش - جام جهانی - با اعلام اینفانتینو رئیس فیفا، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۱ دسامبر تا ۱۸ نوامبر و با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

ورزش سه نوشت:  فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به طور رسمی اعلام کرد زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر متفاوت با زمان برگزاری سنتی دوره‌های قبل خواهد بود. بر این اساس این مسابقات در تاریخ 21 نوامبر 2022 (30 آبان 1401) آغاز و در تاریخ 18 دسامبر 2022 (27 آذر 1401) پایان خواهد یافت. (لینک)

این برای اولین بار در تاریخ است که این مسابقات در فصل پاییر برگزار می‌شود. تا کنون تمامی دوره‌های جام جهانی در ماه‌های ژوئن و جولای (خرداد و تیر) برگزار شده است.

اینفانتینو همچنین به تمجید از جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و گفت:« دو سال پیش گفتم که جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره این رقابت ها خواهد شد و حالا امروز با قاطعیت می توانم بگویم که جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره این رقابت ها در تاریخ است.

باید از مردم روسیه، دولت این کشور، رییس جمهور پوتین و مسئولان برگزاری رقابت ها تشکر کنم. این جام جهانی نگاه دنیا به روسیه را تغییر داد. بیش از یک میلیون نفر برای تماشای بازی ها وارد روسیه شدند و بازی ها بیش از ۳ بیلیون بیننده تلویزیونی داشته است. شاهد بازی های زیبایی بودیم و تنها یک تساوی بدون گل در این رقابت ها داشتیم. نظم برگزاری این رقابت بینظیر بوده و از نظر زیر ساخت مثل ورزشگاه ها، هتل ها، فرودگاه ها، حمل و نقل و امنیت هیچ مشکلی وجود نداشته است. افرادی که سابقه حضور در چندین جام جهانی را داشتند این موضوع را تایید می کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1988