بلژیک 2 - انگلیس 0 | عنوان سومی جام به شیاطین سرخ اروپا رسید

شنبه،۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
بلژیک 2 - انگلیس 0 | عنوان سومی جام به شیاطین سرخ اروپا رسید

گروه ورزش - جام جهانی - در دیدار رده بندی جام که بین 2 تیم بلژیک و انگلیس برگزار شد نهایتا بلژیک با دو گل توماس میونیر و ادن هازارد انگلیس را شکست داد و به عنوان سومی جام جهانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران قضاوت این دیدار جذاب را علیرضا فغانی و تیم داوری ایران متشکل از سخندان و منصوری بر عهده داشتند. 

تیم داوری ایران

ترکیب اولیه دو تیم نیز به شکل زیر بود

ترکیب بلژیک

ترکیب انگلیس

برای آمارهای پیش از بازی و ویدئو خلاصه بازی‌های دو تیم به لینک زیر مراجعه کنید:

پیش بازی بلژیک - انگلیس | دومین تقابل دو تیم در این جام این بار در رده بندی

در نیمه نخست بازی خیلی زود بلژیک در دقیقه 4 توسط توماس میونیر روی پاس ارسالی از سمت چپ به گل اول رسید. در ادامه بازی بسیار جذاب پیگیری شد و انگلیسی‌ها تلاش زیادی کردند و بلژیک هم در ضد حملات خوب عمل می کرد و کم کم بازی باز هم متعادل شد و دو تیم سعی در طراحی حملات خود داشتند اما موقعیت‌های دو تیم راهی به دروازه‌ها نیافت و نیمه نخست با هیمن نتیجه به سود بلژیکی‌ها پایان یافت.

در نیمه دوم بازی انگلیس‌ها تلاش کردند تا توپ‌های بیشتری را روی دروازه بلژیکی‌ها بیاورند ولی بلژیک هم در مقاطعی حملاتی را روی دروازه انگلیس انجام داد و بازی بین دو تیم متعادل بود. در دقیقه 69 انگلیس بهترین موقعیت را  داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه چیپ بازیکن انگلیس را دفاع بلژیک از روی خط بیرون کشید تا همچنان بلژیک تیم برتر میدان باشد.

در ادامه انگلیس بهتر بازی را ادامه داد و موقعیت‌هایی داشت اما به ثمر نرسیدند در دقیقه 80 روی یک ضد حمله بسیار زیبا بلژیک می توانست گل دوم را بزند اما واکنش پیکفورد مانع از این کار شد اما در دقیقه 82 باز هم روی یک ضد حمله زیبا و کار زیبای ادن هازارد بلژیک گل دوم را وارد دروازه انگلیس کرد تا کار انگلیس بیش از پیش سخت شود.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و تیم شایسته بلژیک با عنوان سومی در جام جهانی 2018 روسیه به کار خود پایان داد. انگلیس هم به عنوان چهارمی جام بسنده کرد.

تیم داوری ایران هم همانند بازی‌های گذشته خود عملکرد بی نقصی را در این بازی از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 2001