حضرتی: جهانگیری قصد برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و خاتمی را دارد

شنبه،۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
 حضرتی: جهانگیری قصد برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و خاتمی را دارد

گروه سیاسی- قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اظهارات اخیر جهانگیری مبنی بر در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی، اظهار کرد: تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه راه‌حل مسائل جمهوری اسلامی در مقابل با دشمنان وحدت و انسجام ملی و داخلی است، گفت: این وحدت مولفه‌هایی دارد و آن، این است که از جمله اقداماتی که موجب دلخوشی ملت می‌شود؛ رفع حصر از محصورین و برداشتن محدودیت‌های آقای خاتمی، حل مشکلات دانشجویان، دراویش و فعالان محیط زیستی از جمله این اقدامات است. اگر قرار است با اراجیف ترامپ، اقدامات سعودی‌ها و تفاله‌های آنها منافقین مقابله کنیم، بهترین استراتژی وحدت و انسجام ملی است.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه درباره افق آینده این حزب و اعتراضات مردم اظهار کرد: مشکلات از سال‌های قبل شروع شد اما تجلی آنها اعتراضات دی ماه بود. اینکه کدام جناح می‌تواند کشور را از تلاطم می‌توان نجات دهند، اکثریت کارشناسان بر توانمندی اصلاح‌طلبان تاکید دارند. پاکدستی، توانمندی و صلاحیت در زمان دولت اصلاحات مشهود است. با آنکه آقای خاتمی و دولت اصلاحات زیر شدیدترین ذره‌بین‌ها بودند حتی یک تخلف هم کشف نکردند.

انتهای پیام/

منبع:

کد خبر: 2173